محمدرضا داورزنی، با ارسال نامه‌ای به دکتر «صالح بن‌ناصر»، رئیس AVC به برگزاری اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در میانمار اعتراض کرد.
کد خبر: ۶۵۲۱۸۷
اقدام انقلابی رئیس فدراسیون والیبال

بر اساس اعلام AVC ، جلسه هیات‌رئیسه این کنفدراسیون فروردین ماه سال ۹۳ در میانمار برگزار خواهد شد که دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای اصلی این هیئت می بایست در این اجلاس شرکت نماید.

بر این اساس رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای خطاب به دکتر بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد با توجه به جنایاتی در حق مسلمانان میانمار انجام شده، توصیه می شود محل برگزاری جلسه هیئت رئیسه تغییر یابد و در غیر اینصورت جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت نخواهد کرد. ضمنا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای برگزاری این اجلاس رسما اعلام می کند.

لازم به ذکر است جلسه کمیته های مسابقات و داوری کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در کشور چین برگزار شد و قرعه کشی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه مردان و زنان، جام کنفدراسیون والیبال آسیا در دو گروه مردان و زنان، قهرمانی زیر ۲۰ سال مردان آسیا، قهرمانی زیر ۱۹ سال زنان آسیا ، قهرمانی زیر ۱۸ سال پسران آسیا و قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا انجام شد و بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا قرعه کشی سه رویداد دیگر شامل مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۸ سال و مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال نیز فروردین ماه سال آینده در جلسه هیئت رئیسه کنفدارسیون والیبال آسیا قرعه کشی می شود و در خصوص مسائل کلان برگزاری مسابقات سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در قاره کهن تصمیم گیری خواهد شد.
منبع: فدراسیون والیبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها