ترکیب سرمربی پرتغالی لو رفت

کروش با چه تیمی با گینه بازی می کند؟

ترکیب تیم ملی فوتبال در بازی امروز با گینه به نسبت بازی این تیم با کویت تغییر می کند.می گویید نه تا فردا صبر کنید.
کد خبر: ۶۵۲۱۶۶
کروش با چه تیمی با گینه بازی می کند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم‌ملی ایران که دیروز (دوشنبه) به مصاف کویت رفت و در آخرین بازی مرحله انتخابی جام ملتهای آسیا با نتیجه 3 بر 2 کویت را شکست داد، فردا (چهارشنبه) به مصاف گینه می‌رود.
از آنجایی که اولین حریف تیم‌ملی در جام جهانی 2014 برزیل تیم افریقایی نیجریه است، کروش بازی با تیم افریقایی گینه را جدی گرفته و فردا می‌خواهد از نفرات اصلی‌اش مقابل این حریف تدارکاتی استفاده کند.
سرمربی تیم‌ملی مهره های ذخیره را در تقابل با کویت به میدان فرستاد که این مردان باانگیزه در ورزشگاه انقلاب کرج کویت را بردند و حالا تیم اصلی کروش با مهره‌های بین‌المللی‌اش می‌خواهد در ورزشگاه آزادی گینه را شکست بدهد تا برای نیجریه خط و نشان بکشد.
شنیدیم کروش در مصاف گینه، دانیال داوری را درون دروازه قرار می‌دهد، از سیدجلال حسینی و پژمان منتظری در مرکز خط دفاعی استفاده می‌کند، مدافع راست تیمش خسرو حیدری خواهد بود و جناح چپ دفاعی را در غیاب بیک‌زاده مصدوم به مهرداد پولادی می‌سپارد، نکونام را به عنوان هافبک دفاعی و مجتبی جباری را در نقش هافبک بازیساز روانه میدان می‌کند، بازوهای چپ وراست‌اش مسعود شجاعی و اشکان دژآگه هستند و در خط حمله هم علیرضا جهانبخش و رضا قوچان‌نژاد را به بازی می‌گیرد که البته در این میان احتمال دارد محمدرضا خلعتبری نقش بازوی چپ را بازی کند و شجاعی به جای جهانبخش در خط حمله باشد. البته کریم انصاری‌فر هم به عنوان یار تعویضی شانس بازی دارد.
تنها علامت سوال ترکیب کروش هم سیدجلال است که اگر پزشکان تیم‌ملی خواهان استراحت او به منظور جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی‌اش شوند، کروش امیرحسین صادقی را جایگزین او خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها