الله‌کرم استکی، بازیکن تاثیرگذار تیم ملی:

پشت بازیکنان به هیچ جا گرم نیست

نامه ای در اعتراض به فدراسیون هندبال

وقتی رقابت های جهانی ضامن بقا نیست

ملی پوشان هندبال با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان اعتراض خود را به شرایط این فدراسیون اعلام کردند.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۸
وقتی رقابت های جهانی ضامن بقا نیست

به گزارش جام جم ورزشی ، بعد از صعود تیم ملی هندبال به رقابت های جهانی اتفاقاتی تازه در این فدراسیون روی داد که جای تامل دارد.اعتراض جمعی از پیشکسوتان و تجمع آنان مقابل درب وزارت ورزش و جوانان که در نهایت منجر به دیدار با نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی شد از ناآرامی های بسیار در درون فدراسیون هندبال حکایت می کرد. امروز وقتی که نامه اعتراض ملی پوشان هندبال نیز روی خروجی برخی خبرگزاری ها قرار گرفت اوضاع نابسامان فدراسیون هندبال با وجود راهیابی تیم ملی به رقابت های جهانی را نشان داد که راهیابی به بازی های جهانی نمی تواند ضامن بقای برخی از فدراسیون ها باشد.فدراسیون هایی که در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان باید علم گرا باشند و برنامه محور.

جام جم اصل نامه ارسالی به دفتر وزیر را منتشر می‌کند (مشکلات نگارشی نامه متوجه نویسندگان نامه است)

"وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

جناب آقای دکتر گودرزی

با عرض سلام و خسته نباشید و سپاس بی‌پایان از زحمات شما

احتراما به استحضار می‌رسانیم جمعی از ورزشکاران رشته هندبال که موفق به حضور در جام جهانی و مقام سوم آسیا در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بعد از نیم قرن شده‌ایم. از شما تقاضا داریم که به عملکرد فدراسیون هندبال و آقای کوزه‌گری که در راس آن قرار دارند همان طور که می دانید این فدراسیون در سال‌های اخیر وضعیت نابه سامان و بی‌برنامه‌ای داشته و باعث افول این رشته ورزشی در مجامع مختلف شده‌اند.

چنانچه شخص آقای دکتر میرعلی حامی این رشته بی‌پناه نبودند، معلوم نبود که الان وضعیت هندبال در کجا قرار بود. و همان طور که مستحضر هستید یکی از مربیان خوب در حال حاضر به تیم ملی آورده‌اند و هندبال را جهانی کردند. آقای دکتر گودرزی در گذشته نامه‌ای به همین صورت به آقای دکتر عباسی، وزیر سابق وزرش دادیم، ولی ترتیب اثری داده نشد.

همان طور که می دانید در دوره قبل تیم ملی راه به جایی نبرد، نه تنها ما بلکه چندی پیش پیشکسوتان، مربیان و داوران نیز اعتراض خود را در این مورد بازگو کردند که به سمع حضورتان رسید. الان سه سال است که همه در مورد عملکرد آقای کوزه گری اعتراض دارند، ولی راه به جایی نبرده‌اند. اصلا شما را به تمام مقدساتان قسم می‌دهیم که به این درخواست‌ها جامعه عمل بپوشانید و در مورد این فدراسیون زودتر به کمک ما بیایید.

در آخر از زحمات بی دریغانه شما تشکر و قدردانی می‌کنیم.

اعضای تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران"

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها