استقلال - الشباب عربستان ساعت 19:30 از شبکه 3 الجیش قطر - فولاد خوزستان ساعت 20:30 از شبکه شما

رونمایی از مدل آسیایی استقلال و فولاد

الشباب زهر خود را ریخت

شکست تلخ استقلال

تیم فوتبال استقلال در خانه، گام نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست آغاز کرد تا شبی تلخ برای آبی های پایتخت رقم خورده باشد .
کد خبر: ۶۵۰۰۱۷
شکست تلخ استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی استقلالی ها قدر فرصت های بی شمار خود را برای گشودن دروازه الشباب عربستان ندانستند تا حریف در یک ضد حمله زهر خود را بریزد.

آبی ها که در نیمه نخست صفر صفر راهی رختکن شده بودند ، هیچ فکر نمی کردند که در دقیقه 58 دروازه خود را برای حریف گشوده ببینند . به ویژه آنکه دفاع این تیم نیز دچار اشتباهی مرگبار شد تا بر روی غفلت مدافعان استقلال و یک سانتر ساده ، عماد مهاجم حریف بر روی دیرک دوم خود را بدون محافظ دیده و براحتی دروزاه مهدی رحمتی را با ضربه ای بغل پا بگشاید . هر چند بعد از این گل امیر قلعه نویی ایمان مبعلی را بیرون کشید تا با فرستادن خسرو حیدری ، به سانترهای این بازیکن دل ببندد ، اما این تعویض نیز در تغییر نتیجه نداشت تا عرب ها که فکر نمی کردند بر روی یک ضد حمله دروازه استقلال را باز کنند ، با دفاعی همه جانبه فرصت گلزنی را از استقلالی ها بگیرند . الشبابی ها در ضد حملات نیز در چندین مورد روی دروازه استقلال خطر ساز شدند که شانس با تیم امیر قلعه نویی یار بود که برای دومین بار دروازه اش به روی مهمان عربستانی باز نشد . البته داور چینی این بازی می توانست یک ضربه پنالتی به نفع استقلال در نیمه دوم بگیرد که براحتی بر روی آن چشم پوشید .
به هر صورت استقلال در شبی که با استقبال هوادارانش مواجه شده بود بازی را بازنده شد تا امیر قلعه نویی با عصبانیت هر چه تمامتر راهی رختکن شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها