رییس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه هفتمین دوره رقابت های فوتسال جام رسانه ها ، ضمن تمجید از کار تیم ملی و کروش در صعود به جام جهانی برزیل ، برای این تیم و سرمربی پرتغالی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد .
کد خبر: ۶۴۹۴۲۱
شگفتی کروش از اطلاعات فوتبالی رییس رسانه ملی

به گزارش جام جم ورزشی، مهندس عزت اله ضرغامی که در مراسم فینال و اهدای جوایز تیم های برتر هفتمین دوره رقابت های فوتسال جام رسانه ها در سالن ورزشی صدا و سیما سخن می گفت ، ضمن تقدیر از تربیت بدنی سازمان در برگزاری رقابت های فوتسال جام رسانه ها با شرکت 40 تیم از خبرگزاریها ، روزنامه ها و رسانه های دیداری و شنیداری ، از ورزش بعنوان زمینه ای برای همدلی و تفاهم بیشتر بین رسانه ها نام برد و گفت : کمتر میدانی را می توان سراغ داشت که این همه رسانه دور هم جمع شده و برگزار کننده یک دوره رقابت سالم و پر نشاط ورزشی باشند .
وی که با فوتبال انس و الفتی دیرینه داشته و با خیلی از فوتبالیست های قدیمی نیز سابقه دوستی دارد ، از فوتسال بعنوان رشته ای قابل دسترس برای همگان و در همه جا نام برد و گفت : هر چند قدیم ها فوتبال گل کوچک در محلات مختلف رونق لازم را داشت ، اما امروز فوتسال بعنوان رشته ای جذاب جای آن را گرفته و جای بسی خوشوقتی است که فوتسال ایران نیز امروز در آسیا و جهان حرف های بسیاری برای گفتن داشته و از قدرت های این رشته به حساب می آید .
ضرغامی ضمن تقدیر از کارلوس کروش و سایر پیشکسوتان و افتخار آفرینان ورزش ایران که در این مراسم حاضر بودند ، گفت : من برای اولین باری است که کارلوس کروش را می بینم و برای همین به وی گفتم که من از جام جهانی سال 1966 انگلیس تا امروز فوتبال را مشتاقانه دنبال کرده ام . ضمن آنکه به ایشان گفتم در آن بازیها کره شمالی که به توفان زرد ملقب شد در برابر پرتغال سه گل زد و همه را حیرت زده کرد ، اما پرتغال به لطف درخشش اوزه بیو بازی را در نهایت 4-3 برد . به هر صورت کروش و تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل مسوولیت سنگینی دارند و با توجه به انتظار میلیون ها ایرانی باید در این رقابت ها ورای اینکه چه نتیجه ای بدست می آورند ، نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشند .
مهندس ضرغامی در عین حال از اخلاق و کار حرفه ای سرمربی پرتغالی تیم ملی تمجید کرد و برای فوتبال ایران در جام جهانی برزیل 2014 آرزوی موفقیت و سر بلندی کرد .
رییس سازمان صدا و سیما در عین حال از تلاش های بهزاد کتیرایی مدیر تربیت بدنی صدا و سیما در برگزاری خوب و شایسته جام رسانه ها تقدیر کرد .
هفتیمن دوره رقابت های فوتسال جام رسانه ها با حضور 40 تیم برگزار شد که بعد از انجام 94 بازی در نهایت تیم های شبکه دو سیما ،خبرگزاری موج و خبرگزاری اوج عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و تیم روزنامه اطلاعات نیز بعنوان تیم اخلاق معرفی شد .
در حاشیه این رقابت ها
** جوایز تیم های برتر این رقابت ها توسط مهندس ضرغامی ، حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی سازمان ، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ، محمد رضا طالقانی پیشکسوت کشتی ، بهرام افشارزاده مدیر پیشکسوت ورزشی ، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و محمد نصیری قهرمان اسبق المپیک و جهان اهدا شد .
** در این مراسم مدیران و پیشکسوتان زیادی همچون مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال ، سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال ، محمد جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ،‌فرامز ظلی پیشکسوت فوتبال، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال و ... حضور داشتند .
**رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به پرویز مظلومی گفت: غلامحسین مظلومی برادر شما هر لحظه در زمین بوی گل می‌داد. یعنی وقتی توپ برای او ارسال می شد حتم داشتیم که با ضربات سر و پای خود به خوبی چارچوب دروزاه حریفان را نشانه می رود . ضمن آنکه خود شما نیز در ترکیب استقلال راه برادر بزرگتر خویش را به خوبی ادامه دادید . مهندس ضرغامی در عین حال با عمو ظلی ( فرامرز ظلی پور ) خوش و بش کرد و تصریح نمود پیشکسوتان ورزش ، آبرو و اعتبار ورزش ایران هستند.

شگفتی کروش از اطلاعات فوتبالی ضرغامی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که در این مراسم حضوری پررنگ داشت با همه مهمانان خوش و بش کرد و بویژه از اطلاعات فوتبالی رییس سازمان صدا و سیما تمجید کرد .
کروش در این زمینه گفت : از دیدار با رئیس رسانه ملی خوشحالم و دوست دارم مثل گذشته صدا و سیما یار دوازدهم ما باشد و به نظرم فوتبال ما می‌تواند قدرت خودش را نشان دهد اما پشتوانه و کمک می‌خواهد.
وی افزود: من از صحبت‌‌هایی که ضرغامی درباره پرتغال زد شگفت‌زده شدم و برایم جالب بود که او اینقدر اوزه‌بیو را خوب می‌شناسد و درباره‌اش صحبت می‌کند. مشخص است که او به فوتبال علاقه دارد و اطلاعات فوتبالی خوبی هم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها