تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم در حالی در تهران ادامه دارد که سازندگان تصمیم دارند از یک بازیگر زن چینی در این سریال استفاده کنند.
کد خبر: ۶۴۷۲۲۷

به گزارش روابط عمومی سریال پایتخت3، این مجموعه از سیزدهم دی امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده و با پایان ضبط بخش‌های مربوط به شمال، گروه امروز به تهران باز می‌گردد و سپس تصویربرداری بخش‌های مربوط به تهران آغاز خواهد شد.

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال در این باره گفت: در تهران پیش تولیدی کوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوکیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم کرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.

وی افزود: همچنین در تدارک انتخاب یک بازیگر زن چینی هستیم که احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش‌هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت. بخش‌هایی از سریال در تهران در لوکیشن‌های برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن این ‌که قسمت‌های 7 و 8 فیلمنامه نیز در حال نگارش و شش قسمت سریال ضبط شده است.

فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می‌شود و در آن علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، نیکا و سارا فرقانی اصل بازی می‌کنند. همچنین احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی به عنوان بازیگران مهمان در این سریال حضور دارند.در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها