طرح مسایل از طرف رویانیان درست نیست

دستور تاج برای توقف لیگ بی کیفیت

مهدی تاج می‌گوید اگر کیفیت فنی لیگ بالا نرود بهتر است فصل آینده لیگ برتر برگزار نشود.
کد خبر: ۶۴۶۵۴۵
دستور تاج برای توقف لیگ بی کیفیت

رئیس سازمان لیگ درباره فینال جام حذفی و جشن قهرمانی این رقابت‌ها اظهار کرد: من بعد از بازی با خود بوناچیچ صحبت کردم. بازی زیبا بود اما جام حذفی باید یک قهرمان پیدا می‌کرد که تراکتورسازی این عنوان را کسب کرد و خود را از دغدغه آسیایی شدن در لیگ راحت کرد. حالا 5 تیم دیگر بالای جدول باید به این موضوع فکر کنند.

او ادامه داد: مثل سال گذشته روی یک جشن قهرمانی خوب برنامه‌ریزی کرده بودیم و خوشبختانه یک جشن بی‌نظیر و بدون عیب و نقص برگزار شد و هواداران تیم قهرمان هم روز خوبی داشتند.

تاج با اشاره به برنامه‌های سازمان لیگ برای فصل بعد لیگ برتر گفت: چند گرفتاری در لیگ داریم که باید برای فصل بعد آنها را برطرف کنیم. می‌خواهیم در دسته یک و دو جوانگرایی کنیم و به تیم‌ها تکلیف کنیم که در هر بازی حتما از 5-4 بازیکن جوان استفاده کنند. ما باید تلاش کنیم که کیفیت لیگ بالا برود. کرواسی با 5 میلیون جمعیت هر دوره به جام جهانی صعود می‌کند و حتی بازیکنان زیادی به کشورهای دیگر می‌فروشد اما ما مدام بازیکن خارجی می‌آوریم.

رئیس سازمان لیگ گفت: مربیان خارجی‌ای که به لیگ برتر می‌آیند باید حتما سابقه هدایت یک تیم ملی یا یک باشگاه معتبر را داشته باشند و بتوانند تاثیری در لیگ ما بگذارند. یک کمیته فنی هم در سازمان لیگ ایجاد کرده‌ایم که 6-5 مربی خوب لیگ برتری را به آن می‌آوریم. ما تا الان مربی خارجی بی‌کیفیت و بی‌کارنامه آورده‌ایم و می خواهیم کاری کنیم که سازمان لیگ در این رابطه سکوت نکند.

تاج گفت: مثل بازیکنان خارجی برای مربیان خارجی هم آئین نامه درست می‌کنیم تا ورودشان به فوتبال ما طبق قاعده باشد. برای فصل بعد این مسائل باید درست شود در غیر اینصورت با این شرایط فنی لیگ را برگزار نکنیم بهتر است. ما پول زیادی در لیگ خرج می‌کنیم اما کیفیت‌ها پایین است. باید گردش مالی را هم مدیریت کنیم. اگر باشگاهی درآمد کافی ندارد نباید زیاد خرج کند. اینطور نیست که باشگاه‌های ما فقط هزینه کنند.

به گزارش ایسنا، رویانیان گفته بود سازمان لیگ بابت بلیت‌فروشی مبلغی به پرسپولیس بدهکار است. تاج در این رابطه گفت: طرح اینگونه مسائل درست نیست و پاسخگویی به آن نیازمند اسناد و مدارک است. ما باید درآمدهای خود لیگ را هم بالا ببریم. 42 میلیارد بابت سامانه اینترنتی و پیام کوتاه باید به سازمان لیگ داده می‌شد اما هیچ چیزی به ما نرسیده و به جیب دیگران رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها