اهالی فوتبال در دیدار امروز با وزیر کشور در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و نقش منفی اعتیاد در جامعه صحبت کردند.
کد خبر: ۶۴۳۵۲۸
سخنرانی اهالی فوتبال علیه مواد مخدر/برخورد گرم کروش و رحمتی + عکس
خبرگزاری فارس: سخنرانی اهالی فوتبال علیه مواد مخدر/برخورد گرم کی روش و رحمتی + عکس

بعد از ظهر دیروز در محل وزارت کشور همایشی تحت عنوان مبازره با مواد مخدر برگزار شد که چهره های سرشناس ورزش کشور در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که نزدیک به 2 ساعت و با حضور میهمانان مختلف برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمود گودرزی وزیر ورزش،کارلوس کی روش، مهدی تاج، مهدی محمد نبی،محمد مایلی کهن، مجید جلالی، سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان، جواد زرینچه،کوروش باقری، باقری معتمد، آندرانیک تیموریان، محمد رضا خلعتبری، سید جلال حسینی، محسن بنگر و ... حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم محمد مایلی کهن، مجید جلالی و مهدی محمد نبی برای حاضرین در خصوص مضرات مواد مخدر و تاثیر ورزش در خنثی کردن ناهنجاری های اجتماعی به سخنرانی پرداختند.

نکته قابل توجه این مراسم جایی بود که سید مهدی رحمتی و کارلوس کی روش با یکدیگر رو به رو شده و برخورد گرمی با هم داشتند.کی روش پس از دیدن رحمتی با دروازه بان تیم استقلال خوش و بش کرد. این برخورد اولین برخورد این دو نفر پس از کناره گیری موقت رحمتی از تیم ملی بود و رحمتی و سرمربی تیم ملی تا امروز با یکدیگر روبرو نشده بودند.

به گزارش فارس، در این مراسم محمد مایلی کهن با چهره ای جدید حضور داشت و برای دقایقی با وزیر ورزش و وزیر کشور صحبت کرد. سرمربی سابق تیم ملی در حرکتی قابل تقدیر در حمایت از سرطانی ها موهای خود را از ته تراشیده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
۰
۰
این سیا بازی رو باشگاه استقلال سازماندهی كرده ولی اگر كروش قبول كنه مهدی رحمتی برگرده واقعا گند زده چون اینطوری هر بازیكنی هر وقت خواست ناز میكنه و حرف های مفت میزنه بعدش هم میاد نقش بازی میكنه كه برگرده. سنگربانی تیم ملی حق كسانیكه كه همه جوره و روزهای سخت پای تیم ملی ماندند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها