در پی فک پلمب غیرقانونی دفتر مرکزی جبهه مشارکت در تهران، دادستانی تهران دیروز دوباره دفتر این حزب را پلمب کرد.
کد خبر: ۶۴۲۶۲۲
پلمب دوباره دفتر حزب مشارکت

احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب، پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 به دلیل برخی اقدامات، از سوی نهادهای قضایی منحل اعلام شدند.

توصیه ظریف به کری

اخبار مربوط به دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا همچنان ادامه دارد و در همین باره، رویترز دیروز به نقل از یک مقام ارشد در وزارت خارجه آمریکا نوشت: جان کری در ملاقات با همتای ایرانی‌اش، نگرانی خود را از تاخیر در انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به بندر لاذقیه این کشور و وضع انسانی در سوریه بویژه در مناطق محاصره شده ابراز کرد.

در همین حال یک مقام آگاه نیز به ایرنا گفت: وزیر امور خارجه ایران در ملاقات با همتای آمریکایی خود به جان کری یادآور شد که در صحبت‌های خود باید به متن توافق ژنو استناد کرده و بدون مبنا فکت شیت صادر نکند.

انتقاد تند باهنر از تذکرات تریبونی

نایب رئیس دوم مجلس با انتقاد از استفاده واژه‌های نامتعارف در تذکرات برخی نمایندگان مجلس، گفت: نمایندگان پشت تریبون و در صحبت‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر، پس از تذکر مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در مجلس در واکنش به بخشی از صحبت او با این محتوا که عزت ملت را فروختند، با تاکید بر این‌ که نمایندگان باید در بیان برخی واژه‌ها دقت کنند و از آن استفاده نکنند، گفت: مگر کسی می‌تواند عزت ملت را بفروشد؛ این چه واژه‌هایی است که بیان می‌کنید، ممکن است نقدهایی نسبت به مذاکرات ژنو وجود داشته باشد، اما نباید این واژه را به کار برد که عزت ملت را فروختند، مگر مملکت صاحب ندارد که کسی این کار را بکند.

ورود کمیسیون اصل 90 به بدهی نفتی ناجا

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: موضوع مطالبات وزارت نفت از نیروی انتظامی و شرکت‌های داخلی و خارجی از محل فروش نفت در دستور رسیدگی این کمیسیون قرار دارد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خانه ملت اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد.

«آسمان» روزنامه شد

هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست مسئولان هفته‌نامه «آسمان» برای تبدیل این نشریه به روزنامه موافقت کرد.

همچنین دیروز مدیرمسئول روزنامه وطن امروز با شکایت یک نهاد دولتی به دادسرای رسانه احضار شده و با قید وثیقه 15میلیون تومانی آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها