بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

لیگ برتر بسکتبال در هفته نوزدهم

تلاش پتروشیمی برای ادامه صدرنشینی بدون باخت

پتروشیمی بندرامام – دانشگاه آزاد.دیداری در هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال که اکنون با شکست بازی وسط هفته دانشگاه آزاد حساس تر شده است.
کد خبر: ۶۴۰۵۷۸
تلاش پتروشیمی برای ادامه صدرنشینی بدون باخت

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا در جنوب ایران تعدادی از سرمایه های بسکتبال در رقابت های لیگ برتر به میدان می روند. جایی که در هفته نوزدهم پتروشیمی بندرامام صدرنشین بی شکست بازی ها با دانشگاه آزادی بازی می کند که شکست از تیم قعر جدولی استقلال زرین قشم در روز دوشنبه گذشته آزارش می دهد.دانشگاه آزاد برای رهایی از کابوس شکست و پتروشیمی بندرامام برای ادامه پیروزی های پی در پی در این مسابقه حساس رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

پتروشیمی بندرامام مدافع قهرمانی با کامرانی ، جمشیدی ، آفاق ، کاظمی و سهراب نژاد تیم سرحال هفته های متوالی لیگ برتر است که روی نیمکت بازیکنان باتجربه و جوان دیگری مانند عرفان نساج پور ، علی دورقی و بهنام یخچالی دارد.در عوض تیم دانشگاه آزاد با ترکیب احتمالی حامد حسین زاده ، بابک نظافت ، محمد جمشیدی ، کرم احمدیان و ابراهیم توماس بازی را آغاز می کند که در این بین پویا تاجیک ، محمد حسن زاده ، اشکان خلیل نژاد و میثم میرزایی نیز بازیکنان قابل اتکایی برای مهران شاهین طبع سرمربی تیم تهرانی بشمار می روند.

مهران حاتمی سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بعد از چند هفته استراحت دادن به آفاق و کاظمی در بازی فردا آنها را قبراق تر از قبل در اختیار دارد اگر چه ارسلان کاظمی 3 روز قبل در بازی با تیم صنایع ماهشهر به عنوان بهترین بازیکن هفته هجدهم معرفی شد.

در دیگر دیدارهای این هفته بازی های دو تیم استقلال زرین قشم و شهرداری گرگان برابر رقبای شان قابل توجه است چون این تیم ها در هفته های پایانی تلاش می کنند جزو 8 تیم راه یافته به بازی های پلی آف باشند.در این بین همیاری زنجان ، افرا خلیج فارس و فولاد هفت الماس قزوین نیز برای خود شانس مشترکی قائلند. شهرداری گرگان هم‌اکنون در رده دهم قرار دارد و در این هفته مهمان صنایع ماهشهر است. تیم ماهشهری انرژی خود را روی این بازی متمرکز کرده چون در صورت باخت ممکن است در شرایط بحران تیم های پایین جدول قرار بگیرد. استقلالی‌ها نیز که با برد برابر دانشگاه آزاد امید صعود به مکان های بالاتر آنها زنده شده است بخت و اقبال خود را این بار با فولادماهان اصفهان می آزماید. در تهران سالن بسکتبال آزادی میزبان دو مسابقه است. نیروی زمینی با مهرام بازی می کند و افرا خلیج فارس با  همیاری زنجان. در قزوین ، هفت الماس و ذوب‌آهن اصفهان به میدان می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها