نوری : به نتایج تیم ها توجه ندارم

استمداد کاپیتان پرسپولیس برای کمک به تیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۶ بازی مانده و ما هرگز نباید به نتایج تیم‌های دیگر کاری داشته باشیم، باید خودمان باشیم.
کد خبر: ۶۳۸۱۰۳
استمداد کاپیتان پرسپولیس برای کمک به تیم

محمد نوری در خصوص بازی مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: مقابل تبریزی‌ها تیم همیشگی نبودیم اما حاکم بی‌چون و چرای میدان بودیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما فقط گل نزدیم. باید این را قبول کنیم که در موقعیت‌سازی و زدن ضربات‌ آخر خوب نیستیم و باید این ضعف را زودتر از بین ببریم.

وی ادامه داد: به دنبال یک نفر نگردید همه مقصر این باخت هستیم. همه اشتباه کردیم و باید جبران کنیم. البته هواداران هم بدانند همه بچه‌ها از این اتفاق ناراحتند و هرگز بی‌تفاوت نخواهند بود.

وی درباره سه اخطاره شدن خودش هم گفت: نمی‌توانم در هیچکدام از بازی‌ها بی‌تفاوت باشم، به همین دلیل با تمام توانم مقابل گسترش‌فولاد بازی کردم و یک کارت زرد گرفتم. همیشه در هر بازی با تمام توانم به میدان خواهم رفت و برایم هیچ فرقی ندارد که چه وضعیتی دارم.

کاپیتان قرمزپوشان در پاسخ به این سؤال فارس که‌ آیا با این وضعیت قهرمان خواهید شد یا خیر،‌ گفت: 6 بازی مانده ما هرگز نباید به نتایج تیم‌های دیگر کاری داشته باشیم. باید خودمان باشیم و اگر این اتفاق بیفتد ان‌شالله می‌توانیم کارهای غیرممکن را ممکن کنیم. ما باید فقط به دیدارهای آینده با تمرکز نگاه کنیم و مطمئن باشید می‌توانیم عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم. کارمان خیلی سخت است اما غیرممکنی وجود ندارد چون پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

کاپیتان قرمزپوشان درباره کنار رفتن رویانیان از پرسپولیس نیز گفت: رویانیان دو سال و نیم تنها برای پرسپولیس زحمت کشید و من همیشه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. هرکس که آمده فقط این را بداند پرسپولیس مشکل دارد و امیدوارم خیلی زودتر مشکلات پرسپولیس را حل کند. بچه‌های ما هیچ‌وقت دنبال شرط گذاشتن نیستند اما برای رسیدن به هدف‌شان آرامش می‌خواهند. من از همه می‌خواهم هرطوری که شده مشکلات تیم ما را برطرف کنند تا این تیم بتواند با خیال راحت به مصاف فولاد و بازی‌های آینده لیگ برتر برود. ما تیم خوبی داریم که با کاهش فشارها نتایج بهتری خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
امسال پرسپولیس بامید خدا از پارسال بهتره و پنجم لیگ میشه!

نیازمندی ها