همانگونه که رویانیان در هیات مدیره باشگاه مانده فقط به خاطر این بوده که هوادار بداند او از باشگاه دلخور نیست .
کد خبر: ۶۳۸۰۳۴
پروین را خود رویانیان پیشنهاد داد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه علی پروین گزینه پیشنهادی رویانیان برای سرپرستی این باشگاه بوده است، تاکید کرد: هیات مدیره پرسپولیس در صورت حمایت وزارت ورزش با مدیرعاملی پروین موافق است.

 

محمد جمشیدی  درباره موافقت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای محمد رویانیان و در پی آن انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: رویانیان مدت‌ها بود که اصرار داشت از مدیرعاملی باشگاه استعفا بدهد و تنها خواستار این بود که تنها به عنوان عضو هیات مدیره در کنار باشگاه باشد و با توجه به خواسته ایشان هیات مدیره در جلسه امروز با استعفای وی موافقت کرد و ایشان پس از این به عنوان عضو هیات مدیره در کنار باشگاه پرسپولیس خواهند بود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه امروز حتی اعضای هیات مدیره مجددا از رویانیان خواستند که به کار خود در سمت مدیرعاملی این باشگاه ادامه دهد اما او گفت که دوست دارم بروم و دیگر نمی‌توانم در این سمت فعالیت کنم چرا که خسته شده‌ام و تنها به خاطر هواداران به عنوان عضو هیات مدیره در خدمت باشگاه خواهم بود.

 

جمشیدی یکی از مهمترین دلایل انتخاب علی پروین به عنوان سرپرستی این باشگاه را "ارتباطات خوب او با وزارت ورزش" دانست و افزود: پروین علاوه بر اینکه یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود ارتباطات بسیار خوبی هم با مسئولان وزارت ورزش دارد که این می‌تواند در جهت حل مشکلات مالی باشگاه موثر باشد. اسطوره‌ای مانند او باید یک روز در آزمون مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز شرکت می‌کرد تا بتواند خودش را نشان دهد و به نظر من حضور او در راس پرسپولیس می‌تواند منشا خیر و برکت برای این باشگاه باشد و مشکلات زیادی را از روی دوش ما بردارد.

 

جمشیدی ادامه داد: حتی خود رویانیان هم در جلسه هیات مدیره اولین شخصی بود که علی پروین را برای سمت سرپرستی باشگاه معرفی کرد و در پی آن نیز تمامی اعضای هیات مدیره با پیشنهاد او موافقت کردند. پروین در حال حاضر به عنوان سرپرست به وزارت ورزش معرفی شده و اگر این وزارتخانه موافقت کند او مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد شد و هیات مدیره باشگاه نیز با مدیرعاملی او موافق است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان شرایط به گونه‌ای است که علی پروین در وزارتخانه مورد حمایت است. حتی من در جلسه امروز به رویانیان نیز گفتم شما تا دیروز مورد حمایت مسئولان قبلی وزارت ورزش بودید اما امروز مورد حمایت آنها نیستید و بهتر است که کنار بروید. شرایط امروز پرسپولیس به گونه‌ای است که باید کسی در راس این باشگاه قرار بگیرد که مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان باشد تا بتواند مشکلات مالی باشگاه را حل کند و پیرو همین موضوع در حال حاضر شخصی بهتر از علی پروین وجود ندارد. حتی خود پروین هم اعلام کرده ارتباط من با وزارت بسیار خوب است و می‌توانم مشکلات مالی پرسپولیس را حل کنم و از طرف دیگر نیز چند سرمایه‌گذار را به پرسپولیس بیاورم.

 

وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: همانگونه که رویانیان در هیات مدیره باشگاه مانده فقط به خاطر این بوده که هوادار بداند او از باشگاه دلخور نیست و تنها دلیل استعفایش این است که نمی‌تواند مانند گذشته برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد. هواداران به هیچ وجه نگران نباشند و مطمئن باشند که شرایط پرسپولیس در آینده نزدیک بسیار بهتر از حال حاضر خواهد شد و موجبات خوشحالی آنها را فراهم خواهد آورد.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها