وزیراطلاعات به کمیسیون‌ شوراها می‎رود

توضیحات‌علوی درباره مبنای تأیید‌صلاحیت مدیران

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در نشست امروز کمیسیون، گفت:‌ علوی در این نشست توضیحاتی درباره مبنای تأیید ‌صلاحیت مدیران و وضعیت امنیت کشور ارائه می‌کند.
کد خبر: ۶۳۷۲۳۸
توضیحات‌علوی درباره مبنای تأیید‌صلاحیت مدیران

«محمدجواد کولیوند» از حضور محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست امروز (دوشنبه 30 دی) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خبر داد و گفت:‌ علوی با حضور در نشست امروز کمیسیون، گزارشی درباره وضعیت امنیت کشور و امنیت مرزها به نمایندگان ارائه می‌کند.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تخلفات برخی استانداری در انتصاب برخی افراد، افزود‌: هم‌اکنون روند تأیید صلاحیت افراد برای حضور در سطوح مدیریتی در استانداری‌ها از سوی وزات اطلاعات مشخص نیست.

وی با اعلام اینکه در دولت نهم و دهم صلاحیت برخی افراد برای تصدی امور استانداری‌ها رد شد، گفت: اما هم‌اکنون شاهد هستیم همان افراد در دولت به کار گرفته می‌شوند، که این موضوع ابهاماتی را در این رابطه ایجاد می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با تأکید بر اینکه مبنای انتخاب و بررسی صلاحیت افراد و مدیران باید قانون باشد، تصریح کرد: وزارت اطلاعات باید برای بررسی صلاحیت افراد، قانون را مد نظر قرار دهد.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها