تیموریان: با کمبود بازیکن مواجه هستیم

دست قلعه‌نویی خالی است

بازیکن تیم استقلال اعتقاد دارد این تیم با کمبود بازیکن مواجه است.
کد خبر: ۶۳۶۵۰۶
دست قلعه‌نویی خالی است

آندرانیک تیموریان بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: توانستیم بازی نسبتا خوبی برای تماشاگران به نمایش بگذاریم و امتیازی هم به امتیازهایمان اضافه کنیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی درباره موقعیت‌های کم گل‌زنی این مسابقه اظهار داشت: هر 2 تیم محتاط بازی می‌کنند و این خاصیت دربی است.

تیموریان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره درگیری امروزش از وی سوال کرد عنوان کرد: مشکل خاصی نیست. ما با همدیگر دوست هستیم. محمد نوری فکر می‌کرد خطای آنها شده و من می‌گفتم خطا به نفع ماست. وی از دوستان خوبم است و از بازی بعدی دیگر عصبانی نخواهم شد.

بازیکن تیم استقلال درباره خداحافظی مظفری‌زاده عنوان کرد: به او تبریک می‌گویم. وی برای جامعه فوتبال زحمت زیادی کشیده و دوست نداشتیم برود اما تصمیم شخصی‌اش بوده امیدوارم موفق باشد. او بهترین سوت‌ها را زد.

تیموریان درباره بازی خشونت‌آمیز امروزش گفت: فکر نمی‌کنم با خشونت بازی کرده باشم در این صورت مظفری‌زاده کوتاه نمی‌آمد. برخوردهای من روی توپ بود.

وی درباره صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند تصریح کرد: به نظر آنها احترام می‌گذارم. آنها خواسته‌هایی دارند و ما هم خواسته‌هایی داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا اتمام لیگ با خواسته سرمربی پیش برویم.

وی درباره عقب‌نشینی آبی‌پوشان در 20 دقیقه دوم گفت: استقلال با کمبود بازیکن مواجه است و لیگ هم به صورت فشرده برگزار می‌شود. دست قلعه‌نویی خالی است. ما کاری می‌کردیم تا ضدحمله ایجاد شود که این اتفاق رخ نداد.

تیموریان در پایان درباره اینکه شنیده می‌شود شما بازیکن بعدی هستید که استقلال را ترک خواهید کرد گفت: بعد از بازی‌های استقلال تصمیم می‌گیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها