کد خبر: ۶۳۶۵۷۴
تیموریان: طبق خواسته قلعه‌نویی بازی کردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی طبق خواسته خودش عمل می‌کند و ما هم در داربی 78 مطابق با خواسته سرمربی استقلال بازی کردیم.
آندرانیک تیموریان پس از داربی 78 در واکنش به صحبت‌ برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال برای دفاع آمده بود و به هدفش هم رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظرشان احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم هر دو تیم دنبال رسیدن به خواسته‌های خودشان بودند. هر تیمی برای خودش خواسته‌ای دارد. ما هم طبق خواسته سرمربی تیم بازی کردیم و به جلو می‌رویم.

وی افزود: متاسفانه بازی‌ها هم فشرده شده و فرصت برای ریکاوری کم است. دست قلعه‌نویی هم تقریبا خالی شده بود و ما در این مسابقه تلاش کردیم از ضدحملات بهترین استفاده را ببریم. استقلال در کورس قهرمانی است، ما بازی‌های دشواری در آینده داریم که امیدوارم بتوانیم با پیروزی در آنها نهایتا قهرمان لیگ برتر شویم.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به اینکه آیا استقلال به دنبال وقت تلف کردن در این بازی بود نیز تصریح کرد: به هر حال هر بازیکنی سعی می‌کند به نفع خود کار کند.

وی درباره صحنه‌ای که ظاهرا درگیری لفظی میان او و محمد نوری پیش آمد نیز خاطرنشان کرد: نوری یکی از دوستان خوب من است و در آن صحنه او می‌خواست توپ را بگیرد و ظاهرا او فکر می‌کرد خطا را تیم آنها باید بزند که من به او گفتم محمدجان خطا برای تیم ماست!

به گزارش ایسنا ، تیموریان در واکنش به اینکه ظاهرا شما هم پیشنهاد خارجی دارید و می‌خواهید استقلال را ترک کنید، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم در این باره پس از تمام شدن بازی‌هایم برای استقلال صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها