نماینده رئیس مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از پایان مهلت یک ماهه روحانی به معاون اول برای معرفی اسامی رانت‌خواران شرایط تحریم طی هفته آینده و بررسی این موضوع در جلسه آتی این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۴۶۴
مهلت جهانگیری برای معرفی رانت‌خواران هفته آینده تمام می‌شود

«عزت‌الله یوسفیان‌ملا» نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مهلت یک ماهه رئیس‌جمهور در نامه وی به جهانگیری معاون اول به منظور معرفی اسامی رانت‌خواران سوءاستفاده‌کننده از شرایط تحریم و نیز مهلت یک هفته‌ای اسحاق جهانگیری معاون اول به دستگاه‌ها برای اعلام اسامی این رانت‌خواران، هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: احتمالاً دوشنبه هفته آینده که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه خواهد داد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

یوسفیان‌ملا در ادامه با بیان اینکه هنوز دعوت‌نامه تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای هفته آینده ارسال نشده است، یادآور شد: در صورت برگزاری این جلسه، وزرای اطلاعات، دادگستری و اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی حضور خواهند داشت.

جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی روزهای دوشنبه هر هفته به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور نمایندگان رؤساس قوای مقننه و قضاییه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها