داریوش ارجمند در خصوص شرایط استقلال گفت: صدرنشینی استقلال در لیگ می‌تواند اتفاق خوبی باشد، اما استقلالی‌ها باید حواس‌شان را جمع کنند که این صدرنشینی نمی‌تواند همیشه پایدار باشد.
کد خبر: ۶۳۴۳۷۹
داریوش ارجمند: استقلالی‌ها باید هوشیارانه جایگاه خود را حفظ کنند

 به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، داریوش ارجمند در خصوص شرایط استقلال گفت: صدرنشینی استقلال در لیگ می‌تواند اتفاق خوبی باشد، اما استقلالی‌ها باید حواس‌شان را جمع کنند که این صدرنشینی نمی‌تواند همیشه پایدار باشد همان‌طور که پرسپولیس صدرنشینی در لیگ را از دست داد این اتفاق ممکن است برای استقلال هم صورت بگیرد از این‌رو استقلالی‌ها باید خیلی هوشیار باشند که بتوانند این جایگاه را در هفته آخر لیگ حفظ کنند.
این هنرپیشه استقلالی در مورد بازی فردای استقلال مقابل استقلال‌خوزستان گفت: بنده به شدت درگیر بازی در فیلم ستایش «2» هستم و از شرایط حال‌حاضر استقلال اطلاع کاملی ندارم به همین دلیل نمی‌توانم بازی را پیش‌بینی کنم، اما امیدوارم استقلال بتواند برنده این بازی باشد.
ارجمند در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ اظهار داشت: استقلال هم به اندازه  همه تیم‌ها در لیگ شانس قهرمانی دارد و هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی‌مانده و تیمی می‌تواند به قهرمانی برسد که از بازی‌های خود امتیازهای لازم را کسب کند امیدوارم این اتفاق برای استقلال صورت بگیرد.
هنرپیشه با تجربه تلویزیون و سینمای ایران در پایان گفت: بنده به عنوان یک استقلالی‌ مشکلات مالی را واقعیت حال‌حاضر این تیم می‌دانم و امیدوارم این مشکلات حل و فصل شود. در صورتی که استقلال بتواند بر مشکلات مالی چیره شود شرایط خیلی بهتری را می‌تواند در لیگ و آسیا تجربه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها