مردی که با پوشش زنانه، دختران خردسال را به بهانه خرید تنقلات فریب داده و طلاهایشان را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس شهرستان شهریار در غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۴۳۴۹
مرد زن‌نما طلای کودکان را می‌دزدید

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در بوستانی در شهرستان شهریار، به زن جوانی که کنار چند دختربچه پرسه می‌زد، ظنین شده و او را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند وی قصد دارد یکی از دختران خردسال را با خود ببرد.

ماموران با احتمال این‌که او سارق باشد، قصد نزدیک شدن به زن جوان را داشتند که وی کودک را رها و فرار کرد که در پی تعقیب و گریز متهم دستگیر و معلوم شد او یک مرد است که پوشش زنانه دارد و یک سیمچین نیز از وی کشف شد.

متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی مدعی شد معتاد بوده و شیفته پوشش زنانه است و روز حادثه نیز از ترس ماموران متواری شده است.

در پی این اظهارات ضد و نقیض، در تحقیق از کودکی که متهم می‌خواست او را با خود ببرد، معلوم شد وی گمان برده او یک زن است و قصد خرید تنقلات را دارد.

در ادامه تحقیقات، متهم به سرقت طلای دختربچه‌ها اعتراف کرد.

اعتراف سارق زن‌نما

متهم با انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: برای تامین هزینه اعتیاد به ماده مخدر شیشه، تصمیم گرفتم طلاهای دختران خردسال را سرقت کنم.

گمان می‌کردم اگر با پوشش زنانه سراغ آنها بروم، اعتمادشان را جلب می‌کنم؛ به همین دلیل با پوشش زنانه و زدن ماسک بهداشتی، سوژه‌هایم را شناسایی و آنها را به بهانه خرید تنقلات فریب می‌دادم و با سیمچین طلاهای کودکان را سرقت و فرار می‌کردم.

بنا بر این گزارش، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر سرقت‌های متهم و خریداران طلاهای دزدی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها