چاوشی، یزدانی، حامی، بهادری و شکوهی بزودی آلبوم‌های تازه‌شان را منتشر می‌کنند

پاپ پشت پاپ

این روزها قرار است آلبوم‌های موسیقی پاپ یکی پس از دیگری منتشر شوند و خوانندگان مختلف قصد دارند تازه‌ترین آلبوم‌هایشان را روانه بازار موسیقی کنند تا مخاطبان و علاقه‌مندان آثارشان ماه‌های پایانی سال را با شنیدن آثار تازه آنها سپری کنند.
کد خبر: ۶۳۳۶۲۷

اولین آلبوم رسمی ​چارتار​

اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی ​چارتار​ با عنوان ​باران تویی​ بزودی منتشر می‌شود. آلبوم باران تویی به آهنگسازی آرش فتحی اولین اثر رسمی گروه موسیقی ​چارتار​ است که به تهیه‌کنندگی محمدحسین مقدس تفرشی بزودی در بازار موسیقی منتشر می‌شود. اشعار و ترانه‌های این اثر و نیز لحن خوانندگی آن بر ادبیات و موسیقی کلاسیک ایران استوار است و آهنگساز و تنظیم‌کننده آن تلاش کرده از ملودی‌های پویا و تنظمیات مدرن برای ایجاد فضایی متفاوت استفاده کند.

گروه موسیقی چارتار متشکل از آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی خواننده، فعالیت خود را از دو سال پیش با انتشار تک‌آهنگ‌هایی در فضای مجازی شروع کرده و ‌اکنون با مدیریت تولید مهدی سوفالی، اولین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند.

بالاخره آلبوم حامی می‌آید

تازه‌ترین آلبوم حمید حامی «یک لحظه عاشق شو» از هفته آینده نشر خواهد شد. این آلبوم قرار بود اردیبهشت امسال منتشر شود، اما این اتفاق به تعویق افتاد. یک لحظه عاشق شو پنجمین آلبوم موسیقی حامی است که برای اولین بار در سبک موسیقی پاپ راک تولید شده است و در 11 قطعه روی پیشخوان موسیقی قرار می‌گیرد و این آلبوم مانند دیگر آثار این خواننده جوان و موفق کشورمان مضمون و حال و هوایی عاشقانه دارد و ترانه‌های آن را بابک صحرایی، پوریا ربیعی و مریم اسدی سروده‌اند.

این خواننده تاکنون آلبوم‌های موسیقی ​حامی​، ​دو نیمه رویا​،​فقط نگاه می‌کنم​، ​بوی گندم​ و ​آخدا​ را منتشر کرده و از سال 1389 تاکنون هیچ آلبومی از وی روانه بازار نشده است. این خواننده همچنین تیتراژ فیلم‌های سینمایی چون «سام و نرگس»، «گل یخ»، «هدف اصلی» و مجموعه‌های تلویزیونی «مردان کوچک»، «جوانی»، «سلام» و «با من حرف بزن» را منتشر کرده است.

«قایق بی‌پارو»ی چاوشی

تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی در صورت اخذ مجوزهای لازم، تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود. چاوشی که در حال نهایی کردن کارهای مربوط به آلبوم هفتم خود «پاروی بی‌قایق» است، در صفحه شخصی خود اعلام کرد این اثر تقریبا آماده است که با تغییرات جزئی و در صورت اخذ مجوزهای لازم، بهمن ماه راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. همچنین این خواننده مطرح پاپ خبر از انتشار تک آهنگی با عنوان «همسایه» در هفته آینده داد.

از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به حضور چهره‌هایی چون روزبه بمانی و بهروز فدوی اشاره کرد، تنظیم‌های بهروز صفاریان، فرشاد حسامی، امیر جمال‌فرد و امید حجت هم از دیگر ویژگی‌های اثر است.

«دوستت داشتم» با ترانه‌ای از محسن صفا و آهنگ و تنظیم محسن چاوشی از قطعات این آلبوم است که پیش از این از طریق اینترنت منتشر شد و مورد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت. آخرین آلبوم محسن چاوشی با عنوان «من خود آن سیزدهم» با محوریت کلام شعرای کلاسیک ساخته و منتشر شد.

پایان سه‌گانه ساعت‌ها

آلبوم جدید رضا یزدانی «ساعت‌ها خوابن» نام دارد که قرار است بزودی روانه بازار موسیقی کشور ‌شود.

یزدانی در این‌باره گفته است: ساعت‌ها خوابن با مضمونی عاشقانه، اجتماعی و... است که در آن سه قطعه به‌عنوان سورپرایز به مخاطبان تقدیم می‌شود.ساعت‌ها خوابن شامل 14 قطعه با آهنگسازی رضا یزدانی و تنظیم میلاد عدل، آرش زمانیان، محمد خرمی‌نژاد و رضا یزدانی و... است.

محمدعلی بهمنی، مهدی ایوبی، علیرضا باران، احسان گودرزی، سروش دادخواه و... نیز به‌عنوان ترانه‌سرا در ساعت‌ها خوابن حضور دارند. تبلیغات این آلبوم آغاز شده است و گمان می‌رود در یکی​ دو هفته آینده روانه بازار موسیقی کشور شود.

بازگشت بنیامین بهادری پس از 4 سال

سومین آلبوم رسمی بنیامین بهادری، خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران پس از چهار سال از سوی شرکت هنر اول در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود. بنیامین که پس از انتشار دو آلبوم به نام‌های «بنیامین 85» و «بنیامین 88» با همکاری شرکت ترانه شرقی و با مدیریت هنری محسن رجب‌پور تصمیم به قطع همکاری با این موسسه گرفت، در حال آماده‌سازی و اخذ مجوزهای لازم برای انتشار این اثر بوده و بزودی سومین آلبوم رسمی‌اش را راهی بازار خواهد کرد. بنیامین هنوز نامی قطعی برای این آلبوم انتخاب نکرده است. او چندی پیش در یک سانحه رانندگی همسر خود را از دست داد و همین موضوع شاید بر انتشار آلبوم جدید​ش سایه بیفکند.

پاییز در زمستان

آلبوم «پاییزی» که قرار بود با توجه به نامش در فصل پاییز منتشر شود، به دلیل تاخیری که داشت در زمستان روانه بازار موسیقی خواهد شد. آلبوم پاییزی با ترانه‌های اهورا ایمان و ملودی و تنظیم بامداد بیات و صدای نامی ده قطعه را شامل می‌شود.سبک این آلبوم پاپ ـ کلاسیک است و عنوان قطعات آن که همگی درونمایه‌ای عاشقانه دارند، ​همزاد​، ​زیباتر از عشق​، ​دلخوشی​، ​سرزمین ستاره​، ​کجای این فاصله​، ​به همین دلیل ساده​، ​چلچراغ​ (ارکسترال)، ​چلچراغ​ (خلوت)، ​پاییزی​ (ارکسترال) و ​پاییزی​ (خلوت) نام دارد.

انتشار اولین آلبوم رسمی شهاب شهبازی

اولین آلبوم رسمی شهاب شهبازی، خواننده جوان موسیقی پاپ با آهنگسازی فرزاد فرزین بزودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود. شهبازی بیش از چهار سال برای تولید این آلبوم وقت صرف کرده است.

شهبازی نزدیک به دو سال است​ در گروه ارکستر فرزاد فرزین به‌عنوان همخوان وی فعالیت می‌کند و این خواننده بارها در کنسرت‌های دو سال گذشته‌اش از آلبوم شهبازی به‌عنوان یک اثر قابل دفاع یاد کرده است. این آلبوم موسیقی بزودی به بازار موسیقی خواهد آمد.

«کولی عشق» شهرام شکوهی

دومین آلبوم رسمی شهرام شکوهی «کولی عشق» نامگذاری شده است.

آلبوم 12 قطعه به نام‌های ​انگیزه​، ​جان خسته​، ​توبه شکستم، ​بخند​، ​از ماست که بر ماست​، ​دونه دونه​، ​ حسرت شیرین، ​پروانه شدم​، ​شب و بارون​، ​عاشقان​، ​از ما بعیده​ و ​خیال کن​ دارد که ملودی‌های آن را شکوهی ساخته و ترانه‌ها هم سروده علی بحرینی، مهدیه عرب، میلاد سلیمانی و شهرام شکوهی است. تنظیم قطعات را هم میلاد ترابی، امیرحسین کاشانیان و گرشا رضایی انجام داده‌اند.

کولی عشق از سوی شرکت فرهنگی و هنری نغمه هفت اقلیم منتشر خواهد شد. اولین آلبوم شکوهی با عنوان «مدارا» چند سال پیش منتشر و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد​.

زینب مرتضایی فرد / گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها