صدور حکم جدید در باشگاه استقلال تهران

فتح الله زاده یکی دیگر از دوستان قدیمی خود را برگرداند!

هوا برای دوچرخه سواری تمیز نیست

هانیه توسلی هم وارد ماجرای مسی شد

احساس می‌کنم بررسی این موضوع یک بحث جامعه‌شناسی می‌طلبد که چرا مردم آنقدر پرخاشگرند؟
کد خبر: ۶۳۳۲۱۲
هانیه توسلی هم وارد ماجرای مسی شد

‌به گزارش جام جم ورزشی، هانیه توسلی بازیگر سینما در گفت و گو با شرق درباره حفظ محیط زیست ، ورزش و حمله فیس بوکی به مسی به نکات جالبی اشاره می کند.

اگر دوچرخه‌سواری مرسوم شود حاضرید با این وسیله رفت‌وآمد کنید؟

در اروپا دوچرخه‌سواری خیلی رایج است و مسیر دوچرخه‌سواری دارند. اگر در ایران هم مسیر ایمن و استاندارد برای دوچرخه‌سواری ایجاد شود که حتی عابر پیاده از آن عبور نکند اتفاقا برایم جذاب است. البته شرط دیگرش این است که هوا هم تمیز باشد چون در هوای آلوده ورزش‌کردن چندبرابر به ریه آسیب می‌زند.

نظرتان درمورد اتفاقی که برای صفحه فیس‌بوک «مسی» افتاد چیست؟

احساس می‌کنم بررسی این موضوع یک بحث جامعه‌شناسی می‌طلبد که چرا مردم آنقدر پرخاشگرند؟ انگار یک خشم فروخورده در مردم هست که مثلا گاهی به این شکل خالی می‌شود که البته خیلی زشت بود.

‌تابه‌حال برای شما چنین موردی پیش آمده است؟

بله؛ گاهی به این موارد در دنیای مجازی برمی‌خورم. مثلا چند تا صفحه فیس‌بوک به نامم هست که برای خودم نیست. در یکی از این صفحه‌ها که خیلی هم فعال بود نوشته بود صفحه واقعی خودم (هانیه توسلی) را پاک کنید! اغلب یک سری مطالب روی صفحه‌اش می‌گذاشت که من اصلا نمی‌دانستم اینها چی هستند، در نهایت یکسری اقدامات انجام دادم که آن صفحه را از بین ببرم. گاهی کامنت‌های بی‌ادبی را در فیس‌بوکم می‌بینم، در اینستاگرام هم به‌تازگی به این موارد برمی‌خورم که البته دیگر چندان آزارم نمی‌دهد به این دلیل که بخشی از کارمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها