هواداران استقلال سنگ تمام گذاشتند

ازحنیف سامورایی تا تونی I LOVE YOU

فتح الله زاده رودست خورد

پژمان همه استقلالی ها را دور زد!

انتقال پژمان منتظری و ادعاهای فتح الله زاده در برنامه های مختلف در نوع خود جالب و تا حدی عبرت انگیز است.
کد خبر: ۶۳۳۱۷۹
پژمان همه استقلالی ها را دور زد!

به گزارش جام جم ورزشی ، از زمانی که صحبت جدایی پژمان منتظری از استقلال شنیده شد تا جدایی  این بازیکن  همین طور اخبار متناقض از چگونگی رفتن پژمان شنیده می شود. البته برخی از ماجراهای این انتقال به حرف های ضد و نقیض فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه برمی گردد که در هر برنامه تلویزیونی یک چیزی می گوید. او حتی در گفت و گوی رو در رو با بازیکنان استقلال برای عادی جلوه دادن انتقال منتظری خیلی تلاش کرد. اما  ماجرا از این قرار است که علی فتح الله زاده چندی پیش در جمع استقلالی ها در پاسخ به میزان پرداخت پول منتظری عنوان کرده است تنها یک آپارتمان 220 میلیونی به وی داده شده است که آن هم صد میلیون تومانش پول رهن است و این بازیکن باید پرداخت کند. چیزی که امیر قلعه نویی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی با راه آهن به آن اشاره کرده بود.
اما شب گذشته و در برنامه نود فتح الله زاده اعلام کرد علاوه بر این آپارتمان یک چک 600 میلیون تومانی هم به پژمان داده است که این بازیکن آن را نقد کرده و هم چنین در حدود 200 میلیون نیز برای حل مسئله ممنوع الخروجی این بازیکن و مالیاتش پرداخت شده است.
اگر بخواهیم رقم های پرداختی باشگاه استقلال به بازیکن جدا شده‌ی تیمش حساب کنیم چیزی در حدود 900 میلیون تومان خواهد شد که این مقدار پرداخت به یک بازیکن، حسابی دیگر بازیکنان تیم که بعضا تمام مطالباتشان از ابتدای فصل مانده است را شاکی کرده است. علاوه بر اینها پژمان پس از آنکه این مقدار پول دریافت کرد استقلال را ترک کرد که همین، فتح الله زاده را به شدت دلخور کرده است. پژمان منتظری با زرنگی تمام طلب خود را از استقلال گرفت و حالا از معدود بازیکنانی محسوب می شود که با تسویه حساب کامل از تیم استقلال جدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها