دو زن که به بهانه دریافت اسکناس‌های نو از مرد مغازه‌دار تهرانی برای تکمیل کلکسیون خود، چک پول‌هایش را دزدیده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و مردی که آنها را فراری داده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۷
2 مشتری زن، پول مغازه‌دار را دزدیدند

به گزارش جام‌جم، شامگاه جمعه ششم دی امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از دستگیری مردی سارق خبر داد.

در پی این تماس، ماموران با اعزام به شمال غرب تهران و تحقیق از شاکی متوجه شدند مردی که او دستگیر کرده و خودرویش در جوی آب افتاده، دو زن را که از مغازه‌اش پول سرقت کرده بودند، فراری داده است.

با تشکیل پرونده، متهم و شاکی پرونده روز گذشته به‌شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 منتقل شدند. شاکی با معرفی خود به عنوان مغازه‌دار گفت: شب حادثه دو زن که یکی میانسال و دیگری جوان بود، همراه کودکی وارد مغازه‌ام شدند. یکی از آنها مدعی شد کلکسیونی از اسکناس‌های نو دارد و برای تکمیل آن چند اسکناس 5000 تومانی یا چک پول 50 هزار تومانی می‌خواهد که با اصرار آن دو زن، پول‌هایم را به آنها نشان دادم.

وی اضافه کرد: آن دو زن سپس با ادعای این که اسکناس نو در میان آنها نیست، پول‌ها را پس داده و از مغازه خارج شدند. در این هنگام اسکناس‌ها را ‌شمردم و متوجه شدم تعدادی چک پول 50 هزار تومانی معادل دو میلیون و 200 هزار تومان از پول‌ها را سرقت کرده‌اند.

شاکی یادآور شد: سراسیمه از مغازه خارج شدم و دیدم دو زن سارق سوار خودروی پراید مردی شدند که در خیابان منتظرشان بود. سوار خودرویم شدم و سارقان را تعقیب کردم و پس از طی مسافتی، توانستم خودرویشان را متوقف کنم اما این متهم ـ مرد جوان ـ با من درگیر شد و دو زن سارق همراه بچه‌ای که داشتند، توانستند فرار کنند.

در پی اظهارات شاکی، مرد متهم به بازپرس شاهنگیان گفت: من در سرقت پول‌های شاکی نقشی نداشتم. یکی از زنانی که متواری شد، مادر زنم و زن دیگر دوستش بود. آن دو از من خواستند آنها را به مغازه شاکی برسانم و گمان نمی‌کردم قصد سرقت داشته باشند. آن دو پس از خروج از مغازه نیز خواستند سریع تر آنها را به خانه‌شان برسانم که در بین راه متوجه شدم مردی در تعقیبمان است.

متهم اضافه کرد: خواستم از دستش فرار کنم، اما با سرعت بالایی که داشتم، نتوانستم خودرو را کنترل کنم و درون جوی آب افتادم. همان موقع همراهانم فرار کردند و من گرفتار شدم. پس از دستگیری متوجه شدم مادرزنم و دوستش پول‌های شاکی را دزدیده‌اند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس شاهنگیان، رئیس شعبه چهاردهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، او در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. جستجوی پلیس برای دستگیری دو زن سارق ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها