مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان این‌که حدود هشت تا 9 میلیون حاشیه‌نشین در کشور وجود دارد، گفت: براساس طرح ارائه شده قرار است تا پایان اسفند امسال حاشیه‌نشینان کشور تحت پوشش بیمه درمانی قرار گیرند.
کد خبر: ۶۳۰۶۳۷

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به این‌که طرح تحت پوشش قرار گرفتن بیمه درمان حاشیه‌نشینان کشور ‌اکنون در مرحله کارشناسی قرار دارد و تا پایان دی و بهمن مسائل کارشناسی آن تمام می‌شود، افزود: این طرح ‌اکنون در سازمان بیمه سلامت ایران و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرحله کارشناسی قرار دارد.

وی افزود: پوشش بیمه درمانی حاشیه‌نشینان کشور از سوی بیمه سلامت ایران ارائه و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت پذیرفته شده است و ‌اکنون در این مرحله قرار دارد که این افراد نیازمند چه مراقبت‌هایی در زمینه‌های بهداشتی، پیشگیری،‌ اقدامات درمانی هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان این‌که قرار است حاشیه‌نشینان کشور به عنوان افراد مستحق و نیازمند دریافت ارائه خدمات پایه درمانی، تحت پوشش بیمه سلامت ایران قرار گیرند، توضیح داد: این افراد ابتدا با همکاری سازمان بیمه سلامت ایران و معاونت وزارت بهداشت شناسایی شده سپس تحت پوشش مراقبت‌های سلامتی،‌ بهداشتی و درمانی قرار‌می‌گیرند که این طرح ‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها