سرمربی تیم فوتبال بوسنی و هرزگوین:

ایران را می‌بریم و با نیجریه مساوی می‌کنیم

کروش تاکید کرد تردیدی در مورد تبدیل شدن رونالدو به یک ستاره بزرگ، در جایگاهی در اندازه های مایکل جوردن در بسکتبال، نداشت.
کد خبر: ۶۲۹۷۰۶
کروش: رونالدو ستاره ای بزرگ در حد مایکل جوردن

به گزارش جام جم ورزشی ، کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی ایران، معتقد است که از همان نوجوانی کریس رونالدو مشخص بود که او به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

کروش که سابقه کار کردن با رونالدو در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال را دارد، تاکید کرد که تردیدی در مورد تبدیل شدن رونالدو به یک ستاره بزرگ، در جایگاهی در اندازه های مایکل جوردن در بسکتبال، نداشت.

او به خبرنگاران گفت:" رونالدو کاملترین بازیکنی است که من در تمام زندگی ام با او کار کردم. از نظر آمادگی بدنی، توانایی، تکنیکی و تاکتیکی، او بهترین است.

زمانی که در منچستریونایتد بودم، یک بار گفتم که او مایکل جوردن فوتبال می شود. می توانم ببینم که در دو سال آینده، رونالدو رشد بسیار بیشتری خواهد داشت. البته او همین حالا هم به همه چیز رسیده است. او را می توان ترکیبی از فیگو و رونالدوی برزیلی دانست. او در شوتزنی فوق العاده است و با هر دو پا، ضربات آزاد فوق العاده ای می زند. در دریبل زنی و پاسکاری هم عالی است."

کروش سپس در مورد جام جهانی 2014 صحبت کرد و اعلام کرد که رونالدو می تواند در این رقابت ها هم برای پرتغال بدرخشد.

" فکر می کنم او پخته تر و باتجربه تر شده است. چهار سال در دوران حرفه ای یک بازیکن خیلی زیاد است و می توانم تفاوت زیادی در او ببینم.

این سومین حضور او در جام جهانی است و می تواند این بار نمایش های بهتری داشته باشد."

براساس گزارش سایت گل، پرتغال در گروه G، با تیم های آلمان، آمریکا و غنا همگروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها