سخنگوی باشگاه استقلال‌ از اصرار مدافع ملی‌پوش استقلال برای حضور در باشگاه قطری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۹۴۵
ساعدی: پژمان منتظری اصرار دارد به تیم قطری برود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ باید از تلاش‌‌های دکتر نوروزی تشکر کنیم که با کوشش خود به دنبال رفع مصدومیت بازیکنان تیم هستند. ایشان نقطه‌نظرات کارشناسانه خود را در خصوص جواد نکونام به سرمربی تیم امیر قلعه‌نویی اعلام کردند و با توجه به گزارش اعلام شده از سوی ایشان و حضور نکونام در تمرین امروز آقای قلعه‌نویی تصمیمات لازم را در ارتباط با  استفاده از ایشان در ترکیب فردا می‌گیرد.

ساعدی در ادامه گفت: هاشم بیگ‌زاده دوران آماده‌سازی خود را طی می‌کند و طبق اعلام معاونت پزشکی باشگاه از روز شنبه می‌تواند استارت خود را بزند. خوشبختانه گویا مشکل مصدومیت  نظری هم رفع شده تا آقای قلعه‌نویی در ارتباط با میدان دادن به ایشان تصمیم بگیرند.

وی در ادامه گفت:‌ با پیگیری‌هایی که از دکتر نوروزی داشتیم، کبه هم همچنان دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و به گفته معاونت پزشکی به احتمال زیاد هفته آینده از پای این بازیکن مجدداً MRI گرفته می‌شود تا ببینند وضعیت او چه می‌شود. احمد جمشیدیان هم که همچنان در تمرینات استقلال اختصاصی تمرین می‌کند در آینده به تشخیص کادرفنی از او بازی گرفته شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: این بازیکن از دو باشگاه چینی و قطری پیشنهاد داشت و  تا جایی که بنده اطلاع دارم حضورش در چین منتفی شده است. از آن جایی که منتظری پاسخ باشگاه چینی را نداده گویا پیوستنش به این تیم منتفی شده، اما احتمال پیوستن وی به باشگاه قطری وجود دارد. در جلسه‌ای هم که روز گذشته با حضور علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، علی نظری و علی امیری با حضور پژمان منتظری برگزار شد این مسئله مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه علاقه‌مند به حفظ این بازیکن و نفراتی که وضعیتی مشابه با پژمان منتظری دارند، است منتظری هم مثل بقیه بازیکنان استقلال بازیکن ارزشمندی است اما او اصرار دارد که به تیم قطری بپیوندد  ولی با این حال فتح‌الله‌زاده  و آقای قلعه‌نویی مخالف این مسئله بوده و علاقه مند به این هستند که ایشان کماکان در استقلال حضور داشته باشند. لذا ما هم علاقه مند هستیم که منتظری با بررسی همه جوانب و تجدید نظر در تصمیم خود  در استقلال بماند تا مجموعه استقلال از توانمندی ایشان به نحو احسن استفاده نماید و از سمت دیگر باشگاه استقلال نیز دچار مشکل نشود.

ساعدی در ادامه گفت: ظرف روزهای آینده  این مسئله به طور همه‌جانبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.  باشگاه استقلال دنبال راهکارهایی است که تا ظرف روزهای آینده این مشکل و مشکلاتی از این نوع را حل و فصل کند.

ساعدی در ارتباط با مسائل و مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: به هر صورت ما می‌دانیم وزرات ورزش با محدودیت‌های مالی مواجه است اما علاقه‌مند به این هستیم که وزارت ورزش نهایت مساعدتش را با ما داشته باشد.

مدیرعامل محترم و هیات‌مدیره باشگاه استقلال تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مالی انجام می‌دهند و البته ما می‌دانیم وزارت ورزش هم محدودیت‌های قانونی دارد اما به هر حال باید بخشی از مشکلات مالی استقلال هم توسط وزارت ورزش رفع شود.

ساعدی افزود: باشگاه استقلال به دنبال این است تا با هماهنگی که با وزارت ورزش انجام می‌دهد بخشی هرچند کوچک از مشکلات مالی استقلال را حل کند و من فکر می‌کنم تا اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده بخش کوچکی از مشکلات مالی ما از این طریق حل و فصل شود. هرچند که مدیر عامل باشگاه و رییس هیات‌مدیره به دنبال این هستند از طریق دیگر هم مشکلات مالی را برطرف کرده و در‌آمدزایی کنند.

ساعدی در پایان اعلام کرد: همان‌طور که پیش از این هم گفته بودیم استقلال سعی می‌کند زودتر از موعد مقرر لیست خود را به AFC ارسال کند. از این رو آقای ماجدی از بازیکنان درخواست کردند تا پاسپورت‌های خود را تحویل باشگاه داده و اقدامات لازم در  این زمینه صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها