محمد رضا طالقانی ، سرپرست فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای تصریح دارد که دیگر به مدیریت اجرایی ورزش بر نمی گردد .
کد خبر: ۶۲۸۸۵۴
طالقانی: دیگر به ورزش باز نمی گردم

 مدیر با سابقه ورزش که به دلیل بازنشسته بودن از حضور در مجمع انتخابات فدراسیون منع شد ، افسوس می خورد که چرا در ورزش دوگانه برخورد می شود . از یک طرف به مدیر بازنشسته اجازه انتخابات در فدراسیون هاکی را می دهند و از سوی دیگر جلوی او را می گیرند تا حتی به وی این اجازه را ندهند که با روسای هیات ها خئاحافظی کند . طالقانی که با ایرنا دیرو.ز گفت و گوی مفصلی انجام داده است ، در این زمینه می گوید :  به قول یکی از نمایندگان مجلس این همه افراد بازنشسته در دولت و مجلس وجود دارد ، اما انگار او زیادی بوده است .
این دلخوری در حالی از حضور 11 ماهه اش در فدراسیون ورزش های باستانی و زورخانه ای مانده ، که او را با سلام و صلوات بعنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کردند ، اما در بدرقه اش هم راضی نشدند که او یک خداحافظی ساده انجام دهد.
طالقانی در پاسخ به این سئوال که چرا چنین رفتاری با او شده ، گفت : من که جوابی ندارم و آقایان باید جواب دهند، چرا که من سیاسی نیستم و یک فرد ورزشی صرف هستم و زندگی من بر این مبنا گذشته شده است. وقتی شخصی با من صحبت می کند فکر می کنم راست می گوید ، به همین دلیل زمانی که آقای سجادی به من گفت برایم مجوز می گیرد تا در انتخابات فدراسیون شرکت کنم،تنها گفتم چشم . بعد از ظهر چهارشنبه هفته گذشته (یک روز مانده به زمان مجمع) آقای سجادی به من تلفن زد و گفت برای شما مجوز نگرفتیم و من در یک کلام گفتم متشکرم.از معاون وزیر کسب تکلیف کردم که آیا می توانم در مجمع فقط برای تشکر از روسای هیات ها حضور پیدا کنم که ایشان گفتند بله می توانید.

او در پاسخ به این پرسش که آیا واقعیت دارد روسای هیات ها در گفت و گو با او خواسته اند در مجمع شرکت نکنند ؟ گفت : بله ، ولی من از آنها خواستم که حتما در مجمع شرکت کنند چرا که اگر مجمع به حد نصاب نرسد جلسه به هم می خورد و من دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد و باید رییس فدراسیون انتخاب می شد.من دارای باند، گروه، دسته و جناحی نیستم و اگر نیز در روز مجمع به آکادمی المپیک رفتم تنها به این خاطر بود که می خواستم از زحمات روسای هیات ها در طول تصدی ام بعنوان سرپرست در فدراسیون تشکر کنم . شاید اگر می خواستم موضوع را به چالش بکشانم همان موقع که جلوی ورودم را گرفتتند، این موضوع رابه روسای هیات ها ویا دبیر فدراسیون تلفنی اعلام می کردم و جنجال درست می شد. ولی من نمی خواستم چنین اتفاقی رخ دهد و فقط محترمانه از آنها خواستم که چکار کنم که از طرف آقای سجادی پیام رسید از شما توسط وزیر ورزش و جوانان در مراسمی تجلیل خواهد شد و من نیز گفتم برای تجلیل به اینجا نیامدم.
وی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا با خادمان ورزش اینگونه برخورد نمی کنند ، افزود : اینگونه برخوردها سبب می شود که افراد دیگری نیز از ورزش زده شوند؛ در این چند روز پیشکسوتان، مسوولان و نمایندگان مجلس با من تماس گرفتند که این نحوه رفتاربغض آنها را ترکاند. مگر من چه چیز زیادی خواستم.از آقای سجادی بپرسید که آیا طالقانی غیر ازیک چشم چیز دیگری به شما گفته است یا خیر.به قول آقای مهرداد بذرباش عضو فراکسیون ورزش، سرتاپای این مجلس و دولت مملو از افراد بازنشسته است و فقط یک نفر طالقانی زیادی بود که در مجمع فدراسیون راهش ندادید.
وی با تاکید براینکه فدرسیون هیچونه بدهی ندارد و حقوق پرسنل نیز تمام و کمال پرداخت شده ، گفت : امسال تاکنون 340 میلیون تومان از وزارت پول گرفتم و دو میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه کرده ام.مسوول جدید فدراسیون هر روز به من تهمت زد، ولی من اصلا جواب ندادم، چرا که در همه امور فقط خدا را می دیدم و او را نیز به خدا سپردم.

طالقانی در ارتباط با اینکه گفته شده ، از ورود رییس جدید فدراسیون به سختمان این فدراسیون جلوگیری شده ، گفت :من هم شنیده ام که گفته اند ما فدراسیون را تحویل نگرفته ایم. من یک فدراسیون در امجدیه تحویل گرفتم و اکنون نیز شما رفتید داخلش، اگر ساختمان بالا را می گویند، آنجا متعلق به آقای دولتشاهی است و گفته تا زمانی که تو آنجا هستی در اختیار کشتی پهلوانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها