تغییرات پرسپولیس به من ارتباطی ندارد

دایی:هدف فقط حفظ صدر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره مصاف تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: بازی خوبی را مقابل تیم فوتبال ملوان به نمایش خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۶۲۸۷۸۳
دایی:هدف فقط حفظ صدر

علی دایی اظهار داشت: این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که حریف ما از امتیاز میزبانی برخوردار است و به طبع از حمایت هواداران خود نیز در این رقابت بهره می‌برد و به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار است، اما ما نیز اهداف خود را در این دیدار دنبال می‌کنیم و درصدد آن هستیم که دست پر از میدان خارج شویم زیرا یکی از اهداف ما در این فصل این است که جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت نماییم و بتوانیم به خوبی کسب نتیجه کنیم و گوی سبقت را از حریفان خود برباییم که با این تفاسیر به نظر می‌رسد علاقه‌مندان ورزش فوتبال شاهد بازی خوبی هم از سوی ملوانان و هم از سوی سرخ‌پوشان پایتخت باشند.

وی افزود:چند تن از بازیکنان ما در حال حاضر از نظر فیزیکی با شرایط ایده‌آل خود فاصله دارند که البته سعی می‌کنیم آنها را به بازی با ملوان برسانیم.

وی تصریح کرد:تغییر و تحولات اخیر در هیات مدیره پرسپولیس به من هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کند و من نیز در این خصوص هیچگونه اظهار نظری نخواهم کرد چرا که کار من هدایت بازیکنان سرخ‌پوش پایتخت است و تنها مسئله‌ای که به من ارتباط پیدا می‌کند هدایت این بازیکنان و مسائل تاکتیکی تیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها