آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با ملوان

دایی به ترکیب برنده دست نزد

اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس

اسکوکیچ: به خود دایی مربوط است که چرا نیامد

نشست خبری پیش از دیدار ملوان و پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی دایی سرمربی سایپا در این نشست بنا به دلایلی حضور نیافت.
کد خبر: ۶۲۸۷۳۵
اسکوکیچ: به خود دایی مربوط است که چرا نیامد

سایت جام جم ورزشی- دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش در این بازی مصدوم یا محرومی دارد یا نه، گفت: هیچ مصدوم و محرومی نداریم و برای بازی فردا مقابل پرسپولیس آماده هستیم. بعد از بازی با استقلال خوزستان اعتماد به نفس بیشتری کسب کردیم و من احساس خوبی به بازی مقابل پرسپولیس دارم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره شناختش از پرسپولیس برای بازی فردا گفت: پرسپولیس تیم فوق‌العاده‌ای است و اینکه این تیم در صدر جدول حضور دارد معنی همین حرف من است اما نمی‌خواهم درباره آنالیز این تیم صحبتی بکنم و فقط می‌گویم که ما هم در دو ماه اخیر تیم خوبی بودیم.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها در بازی رفت با رعایت نکردن بازی جوانمردانه به گل رسیدند و آیا برای بازی فردا او نگرانی‌ای در این خصوص دارد، اظهار داشت: من اصلاً به این شرایط فکر نمی‌کنم و به تنها چیزی که می‌اندیشم وضعیت خوب تیم خودم است. تمام تمرکز ما بر روی بازی است و فقط به این بازی فکر می‌کنیم.

وی درباره بازی ملوان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه تختی انزلی و چمن این ورزشگاه، گفت: ما معمولاً بر روی زمین‌های خوب بهتر کار می‌کنیم و به همین دلیل می‌گویم که چمن ورزشگاه انزلی به ما هیچ کمکی نمی‌کند اما امیدوارم مردم انزلی به کمک تیم ما بیایند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره فشردگی بازی‌های لیگ در هفته‌های اخیر هم تصریح کرد: فشردگی بازی‌های لیگ موضوع خاصی نیست اما من یک موضوع را متوجه نمی‌شوم؛ اینکه چرا در یک روز کاری بازی ما را در ساعت 2 و 30 دقیقه بعد از ظهر گذاشتند؟ من این موضوع را متوجه نمی‌شوم. همه می‌گویند چرا امسال بازی‌های لیگ کم تماشاگر است اما در یک روز کاری بازی ما را در ساعت 2 و 30 دقیقه برگزار می‌کنند.

اسکوچیچ در خصوص میلاد زنیدپور که از مصدومیت رهایی یافته گفت: او زمان می‌خواهد تا به بهترین حالت خودش برسد و من می‌خواهم روی او کار کنم. فکر می‌کنم بتواند بازی‌های خوبی برای ما انجام دهد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها بر روی توپ‌های برگشتی خوب کار می‌کنند و تدبیر شما برای جلوگیری از این موضوع چیست، اظهار داشت: من این مسئله را می‌دانم و آن را آنالیز کرده‌ام. من همه چیز را می‌دانم!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی، گفت: من فکر می‌کنم هرکسی که پاسپورت ایرانی داشته باشد می‌تواند در تیم ملی ایران بازی کند حالا او چه در آلمان باشد و چه در کره ماه فرقی نمی‌کند. ما در تیم ملی کرواسی هم بازیکنی داریم که برزیلی است اما پاسپورت کرواسی دارد و مشکلی هم با این موضوع نداریم.

اسکوچیچ در خصوص عدم حضور علی دایی در نشست خبری بازی تیم‌های ملوان و پرسپولیس افزود: اینکه دایی در این نشست حاضر نشده مشکل من نیست و مشکل خود اوست اما این را می‌دانم که من چندین بار برای اینکه در نشست‌های خبری در تهران حاضر باشم ساعت 5 صبح از انزلی به سمت تهران به راه افتادم و اگر می‌دانستم که می‌شود به این نشست‌های خبری نرفت من هم این کار را نمی‌کردم اما عدم حضور دایی در این نشست به من ربطی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان درباره شایعه مصدومیت جلال رافخایی برای بازی فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اینکه او مصدوم است شایعه است اما همین که برای تیم ما شایعه درست می‌شود نشانه خوبی است. وقتی برای ملوان و بازیکنانم شایعه درست نمی‌شود نگران می‌شوم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها