فردین معصومی پس از کناره‌گیری و کشتی نگرفتن مقابل احمد میرزاپور، به فینال رفتن را حق این کشتی‌گیر جوان دانست.
کد خبر: ۶۱۱۵۰۶
فردین معصومی خاطره پوریای ولی را زنده کرد

فردین معصومی پس از کشتی نگرفتن مقابل احمد میرزاپور، اظهار کرد: صبح کشتی سنگینی مقابل اشکان مردانی گرفتم و بعد از آن کشتی‌گیر تاجیک را بردم که کمی خسته شده بودم و احساس کردم که اگر جلوی میرزاپور کشتی نگیرم، بهتر است چون در آن صورت خسته می‌شدم و اگر به فینال می‌رفتم، کار سختی داشتم.

وی تاکید کرد: نمی‌خواستم جشن مردمی که با این همه شور و شوق به سالن مسابقات آمده بودند، خراب شود و چون میرزاپور در اردوهای زیادی شرکت کرده بود، وظیفه خودم می‌دانستم به عنوان یک پیشکسوت کنار بروم تا بازوبند پهلوانی به این کشتی‌گیر جوان برسد.

معصومی خاطرنشان کرد: حتی تا ورودی سالن هم این تصمیم را نگرفته بودم. با این کار می‌خواهم انگیزه در بین جوانان بیشتر شود.

وی در مورد مسابقات و میزبانی خرم‌آباد نیز گفت: تشکر می‌کنم از مردم خرم آباد که در این چند روزه به ما محبت کردند و تشکر از اسپانسر و فدراسیون که مسابقاتی را به این خوبی برگزار کردند.

معصومی در مورد کشتی‌گرفتنش نیز گفت: هنوز از کشتی سیر نشدم و تا موقعی که بتوانم کشتی می‌گیرم. تا حالا حق کسی را در کشتی نخورده‌ام و در هر مسابقه‌ای که بتوانم کشتی بگیرم، این کار را انجام می‌دهم. دوست دارم هرکسی سکاندار فدراسیون کشتی می‌شود، عدالت را رعایت کند. تا حالا نامهربانی‌هایی صورت گرفته امیدوارم دیگر تکرار نشود.

میرزاپور پهلوان قهرمان شد

پیکارهای کشتی پهلوانی جهان با قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی به پایان رسید.

احمد میرزاپور توانست در فینال رجب کارا را از ترکیه را در کمتر از یک دقیقه ضربه فنی کند و عنوان پهلوان اولین دوره مسابقات کشتی باستانی جهان را به خود اختصاص دهد.

همچنین سیدرضا موسوی و اشکان مردانی در دیدارهای رده‌بندی توانستند کشتی‌گیران آذربایجان و گرجستان را مغلوب کنند و مشترکا سوم شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها