برخلاف امیدواری اهالی فوتبال

عابدزاده- دایی؛ هرگز صمیمی نمی شوند

عابدزاده این روزها به دلیل فوت پدرش در ایران است. مراسم ختم پدر او در مسجد نور برگزار شد و حضور علی دایی در مسجد برای تسلیت به او توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۶۲۶۹۷۳
عابدزاده- دایی؛ هرگز صمیمی نمی شوند

سایت جام جم ورزشی- روزنامه های ورزشی با توجه به حضور علی دایی در مسجد نور و تسلیت او به عابدزاده این اتفاق را سرآغازی برای آشتی این دو پرسپولیسی توصیف کردند و حتی از بازگشت قریب الوقوع عابدزاده به پرسپولیس خبر دادند اما تاریخ نشان داده است که نه دایی و نه عابدزاده هرگز ارتباط خوبی با یکدیگر نداشته اند و حضور علی دایی در مسجد نور به معنای آشتی این دو نیست. اما اختلاف دایی و عابدزاده از کجا آغاز شد و چگونه تا الان ادامه پیدا کرده است؟

 وقتی دو نفر از یکدیگر به اصطلاح خوششان نیاد چگونه می توانند دوستانی صمیمی برای یکدیگر باشند؟ دایی و عابدزاده نیز این چنین هستند. آنها هرگز با یکدیگر کنار نیامدند. شاید سرآغاز اختلافات این را باید سال 76 دانست، زمانی که عابدزاده در اردوهای تیم ملی به همراه خداداد سردمدار شوخی و خنده و سر و صدا بودند و علی دایی هم با اخلاق خاصش گوشه نشینی و ساکت بودن را ترجیح می داد. دایی از سر و صداهای گروه خوشحال عابدزاده، خداداد، میناوند و .. عاصی شده بود و به آنها تذکر داد و همین باعث جر و بحث کوچکی بین آنها شد. اما ماجرای مهم تر به سال 79 مربوط می شود.

 در این سال علی دایی رسما صاحب بازوبند کاپیتانی شده بود و عابدزاده دیگر جایی در تیم ملی نداشت. این شرایط دلخوری عابدزاده را فراهم آورده بود اما اختلاف جدی تر آنها سال بعد رقم خورد یعنی زمانی که تیم ملی در کوران رقابت های جام جهانی 2002 قرار داشت.

تیم ملی با بحرین بازی داشت و عابدزاده قرار بود که در کنار تیم ملی به بحرین برود اما به طور ناگهانی سفر او منتفی شد. دلیلش را مخالفت علی دایی کاپیتان تیم ملی با همراهی عابدزاده به عنوان هوادار تیم ملی عنوان کردند. همین شد که عابدزاده توفانی در رسانه ها به علی دایی تاخت.

گذشت سال ها باز هم بین این دو فاصله انداخت تا اینکه در سال 88 علی دایی در اواسط فصل سرمربی پرسپولیس شد. کاشانی سرپرست وقت پرسپولیس در حالی علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کرد که عابدزاده آن زمان مربی دروازه بان های پرسپولیس بود. اما علی دایی در یکی از نخستین قدم هایش عذر عابدزاده را خواست تا روابط این دو حتی از گذشته هم تیره تر شود. پس از این اتفاق عابدزاده باز هم مصاحبه ای تند و تیز علیه دایی انجام داد که این مصاحبه همانند سال های گذشته از سوی علی دایی بی پاسخ ماند.

دایی و عابدزاده پس از سال ها دیروز یکدیگر را مسجد نور دیدند که این دیدار به آشتی آنها تعبیر شده است. این دو  پرسپولیسی با هم قهر نیستند اما قرار هم نیست که هرگز با یکدیگر کار کنند یا با یکدیگر کنار بیایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها