علی پروین با اشاره به اینکه احمد رضا عابدزاده از اسطوره های فوتبال ایران است ، گفت : افراد زیادی هستند که دوست ندارند او به پرسپولیس برگردد .
کد خبر: ۶۲۶۹۹۹
پروین: خیلی‌ها دوست ندارند عابدزاده به پرسپولیس برگردد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مراسم ختم پدر احمدرضا عابدزاده گفت: عابدزاده یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که افتخارات زیادی را برای فوتبال این مملکت به دست آورده است. من به خاطر فوت پدرش به وی تسلیت می‌گویم و وظیفه خود می‌دانستم که در این مراسم شرکت کنم.
سلطان  قرمزها در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت عابدزاده به پرسپولیس با خنده گفت: افراد زیادی هستند که نمی‌خواهند عابدزاده به پرسپولیس بازگردد.
هی نچسبیم به آرژانتین

وی  درباره قرعه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی به ایسنا گفت: به نظر من قرعه بسیار سختی نصیب ایران شده است. همه مردم و بازیکنان بر روی تیم آرژانتین تمرکز کرده‌اند. در حالی که بازی مقابل نیجریه و بوسنی به مراتب سخت‌تر از دیدار مقابل آرژانتین برای ما خواهد بود چرا که ما می‌دانیم جلوی آرژانتین با بازیکنان بزرگی مثل مسی چگونه بازی کنیم و جلوی آن‌ها را بگیریم اما دو تیم دیگر به دلیل اینکه ناشناخته‌تر هستند و همچنین از تیم‌های قدری محسوب می‌شوند، مطمئنا برای ما دردسر ساز خواهند شد.

وی افزود: ما باید بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های بزرگی که شباهت زیادی به تیم‌های هم‌گروه‌مان دارند، برگزار کنیم و اگر بتوانیم در این زمان باقی مانده تدارک خوبی را برای تیم ملی ببینیم، مطمئنا می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داشته باشیم. به اعتقاد من صعود از گروه یک کار نشدنی برای بازیکنان تیم ملی نیست اما باید مسئولان فدراسیون نیز با تدارک دیدن بازی‌های خوب، پیش از جام جهانی، آن‌ها را در راه رسیدن به موفقیت یاری کنند.

پروین درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین گفت: به نظر من آن‌ها اگر خیلی زور بزنند می‌توانند فوقش یک یا دو گل به تیم ملی ایران بزنند و از این خبرها نیست که بتوانند تیم ملی را گلباران کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها