متاسفم که برای تیم ملی شایعه درست می‌شود

کروش: بازی با اسپانیا و روسیه طنز بود

روی گل دوم مقصر بودم

کریمی: از هواداران تراکتورسازی عذر می خواهم

علی کریمی هر چند یک پنالتی به نفع تراکتورسازی گرفت تا تیمش با زدن گل دوم از ذوب آهن پیش بیافتد ، اما چند دقیقه بعد وقتی خواست بازیکن حریف را دریبل کند ، توپش از پشت هجده لو رفت تا همان توپ با ضربه مدافع قرمز پوشان درون دروازه تراکتور جای گیرد .
کد خبر: ۶۲۵۷۲۳
کریمی:  از هواداران تراکتورسازی عذر می خواهم

گرچه کریمی بعد از لو رفتن توپ تلاش کرد به بازیکن ذوب آهن اجازه حرکت رو به جلو ندهد ، اما توپ با ضربه مدافع خودی درون چارچوب حامد لک چرخید تا تراکتورسازی به فاصله چند دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کند . علی کرمی که از این بابن خیلی ناراحت است ، دیروز از این بابت از هواداران تراکتور ، هم تیمی ها و کادر فنی تراکتورسازی عذر خواهد کرد .

به گزارش جام جم ورزشی ،  هافبک با تجربه تراکتورسازی دیروز در مورد این دیدار به فارس گفت :ما بازی خوبی را مقابل تیم ذوب‌آهن انجام دادیم اما متأسفانه به سه با وجود تلاش بچه‌ها نرسیدیم.

وی افزود: جا دارد از همینجا از هواداران، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی بابت آن گل دوم عذرخواهی کنم و به آنها بگویم انشالله با تلاش و کوشش بیشتر به بالای جدول می‌رسیم.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا عذرخواهی می‌کنی گفت: من در آن صحنه می‌خواستم حریف را دریبل بزنم و ناگهان حریف توپ من را گرفت و در صحنه مربوط به خوردن گل دوم خودم را مقصر می‌دانم . امیدوارم بتوانم این اتفاق را در بازی‌های بعدی به خواست خدای بزرگ جبران کنم و باعث موفقیت تیم تراکتور شوم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در لحظات پایانی متأسفانه غافلگیر شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها