مسی سوژه شد، نیلسون اعتراض کرد

ضارب دایی در تمرین سرخپوشان

جایگاه ذوب آهن با فوتبالش همخوانی ندارد

منافی: بازیکنان برای بازی با مس توجیه هستند

به سه امتیاز بازی با ذوب آهن سخت نیاز داشتیم. بچه‌ها کاملا توجیه شده‌اند و می‌دانند که در کرمان نباید به غیر از سه امتیاز فکر کنیم.
کد خبر: ۶۲۳۱۹۹
منافی: بازیکنان برای بازی با مس توجیه هستند

سایت جام جم ورزشی- جواد منافی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی با ذوب آهن برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که جایگاه آن در جدول، هیچ تناسبی با کیفیت فوتبالش ندارد. ذوب آهن تیم خوب و سر سختی بود که فوتبال خوبی بازی کرد و سه امتیاز با ارزش را برابر چنین تیمی به دست آوردیم. اعتقاد دارم جایگاه آنها در جدول تغییر می‌کند.

وی درباره اصرار پرسپولیس بر کار روی زمین بویژه در نیمه دوم ادامه داد: برنامه ما همین است. آقای دایی به این مساله اعتقاد دارد و ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم. از راه‌های مختلفی برای رسیدن به گل تلاش کردیم که خوشبختانه جواب داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با توپ‌هایی که در یک سوم دفاعی حریف لو می‌رود و در همین بازی به ایجاد خطر روی دروازه پرسپولیس منجر شد، خاطرنشان کرد: روی این مساله کار می‌کنیم. به هر حال وقتی ما حمله می‌کنیم طبیعی است که حریف به محض گرفتن توپ، بخواهد با چند ضربه توپ را روی دروازه ما برساند. من فکر می‌کنم شرایط ما نسبت به قبل بهتر شده است ولی سعی می‌کنیم توپ‌های کمتری را از دست بدهیم. البته در ادامه لیگ خواهیم دید که ذوب آهن حریفانش را آزار خواهد داد.

منافی درباره انجام یک بازی خارج از خانه دیگر برابر مس کرمان تصریح کرد: در همان تبریز معلوم شد که ما در خارج از خانه به هیچوجه ضعیف‌تر نیستیم. تازه تراکتورسازی از بهترین تیم‌های حال حاضر است و با این وجود کاملا تحت فشار ما بودند. از این جهت مشکلی نداریم. به هر حال باید سعی کنیم در کرمان از برتری که خواهیم داشت نتیجه دلخواه را بسازیم. فاصله امتیازات در جدول کم است و یک غفلت می‌تواند تغییرات زیادی ایجاد کند. بازیکنان توجیه هستند که امتیاز دادن در شرایط کنونی می‌تواند در پایان فصل مشکل‌ساز شود.

در گروه بدی نیستیم. آرژانتین که جایگاه خودش را دارد. روی کاغذ همه آرژانتین را یکی از تیم‌های صعود کننده می‌دانند. نیجریه هم از تیم‌های قدرتمند است ولی تیمی نیست که نتوانیم از آن بگذریم.

نظر مربی تیم فوتبال پرسپولیس را درباره قرعه‌کشی جام جهانی جویا می‌شویم که پاسخ می‌دهد: بهتر از این می‌شد ولی در گروه بدی نیستیم. آرژانتین که جایگاه خودش را دارد. روی کاغذ همه آرژانتین را یکی از تیم‌های صعود کننده می‌دانند. نیجریه هم از تیم‌های قدرتمند است ولی تیمی نیست که نتوانیم از آن بگذریم. البته به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز داریم و وقتی از هر جهت آماده بودیم، آنگاه شامل این قاعده می‌شویم که در بازی فوتبال هر اتفاقی ممکن است و بالاخره توانایی صعود داریم اما با یک آماده سازی مناسب.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها