جایگاه ذوب آهن با فوتبالش همخوانی ندارد

منافی: بازیکنان برای بازی با مس توجیه هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که مقابل ذوب آهن سه امتیاز گرفتیم و در کورس قهرمانی باقی ماندیم.
کد خبر: ۶۲۲۹۳۶
دایی: توهین به غلامپور پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم

علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و هر دو برای بردن آمده بودند. به نظر من بازی قشنگی بود. ذوب آهن خیلی خوب کار کرد و متاسفم که در این جایگاه قرار دارد. این تیم می‌تواند در آینده بالا بیاید. بازیکنان ما هم خیلی خوب کار کردند اما نیمه دوم را بد شروع کردیم و گل بدی خوردیم. هرچند در ادامه می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی سه امتیاز را گرفتیم و دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم برای این پیروزی خیلی تلاش کردند. از آن‌ها تشکر می‌کنم و همچنین از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که در چنین هوایی به ورزشگاه آمدند. اما متاسفم که در اوایل بازی که در حال گرم کردن بودیم عده‌ای تماشاگر نما به دستیارانم توهین کردند که قطعا این مسئله را پیگیری می‌کنم که بفهمم از کجا آب می‌خورد. اگر نتوانم این مسئله را بفهمم و مسئولان باشگاه نخواهند این مسئله را پیگیری کنند، در این باشگاه نمی‌مانم. انگار آقایان تازه یادشان افتاده که دستیار من قبلا استقلالی بوده است. اگر این مسئله حل نشود در پرسپولیس نمی‌مانم.

به گزارش ایسنا ، دایی در ادامه نشست خبری گفت: برای کسانی که اسم‌شان را خبرنگار گذاشته‌اند و در برخی سایت‌ها به دروغ مطالبی را منتشر می‌کنند متاسفم. چرا کسی با من تماس نگرفت که بداند حقیقت ماجرا چیست. دیروز که از تمرین بیرون می‌آمدم، دو نفر در یک پژو سفید نشسته بودند و متاسفانه حالت طبیعی نداشتند و با دو نفر درگیر شدند. آن‌ها با هم درگیر شدند و یکی از آن‌ها به خودروی من برخورد کرد. اسم ما این است که در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم اما همه کارهایمان خلاف اسلام است و مسائل دروغ منتشر می‌شود. آن وقت من مجبور می‌شوم به عالم و آدم جواب بدهم. خوشبختانه عوامل این مسئله دستگیر شده‌اند و نیروی انتظامی هم باید با این مسائل برخورد کند. این حرف‌ها یعنی چه که به خودروی علی دایی حمله کردند.


در این لحظه مدیر رسانه‌ای پرسپولیس از خبرنگاران خواست که از این به بعد تنها سوالات فنی بپرسند. دایی در ادامه درباره اظهار نظر سعید آذری درباره مسائل داوری بازی گفت: من برای او احترام زیادی قائلم. او نظرش را گفته. من فقط یک چیز کوچک می‌گویم. بازی ما و تراکتورسازی فقط 5 دقیقه وقت تلف شده داشت در حالی که آن همه اتفاق در آن رخ می‌دهد. اما در این بازی که هیچ مسئله‌ای نداشت، 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد. اگر در این بازی 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد، در بازی با تراکتورسازی حداقل باید 16 دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌شد. در یک بازی داور چهارم من را تهدید می‌کند که مطابق قانون با من برخورد می‌شود. مگر من چه کار کرده‌ام چون یک بار حرف حق را گفته‌ام همه باید جلوی من جبهه بگیرند.

دایی ادامه داد: مطمئن باشید که این مسائل مثل همیشه می‌گذرند و مردم در آینده مسائل بیشتر و بهتری را خواهند فهمید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها