در تمرینات پرسپولیس اتفاق افتاد

آشتی‌کنان دایی و غلامپور با لیدرها

کاش با سوییس همگروه می شدیم

باز هم شم پلیسی رویانیان به کار افتاد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دفاع از مربی دروازه‌بان‌های این تیم گفت: غلامپور انسان با شخصیت و مربی با تعهدی است و ما از او حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۳۱۱۹
باز هم شم پلیسی رویانیان به کار افتاد

محمد رویانیان  در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی و همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین عنوان کرد: قبلا اعلام کرده بودم که دوست دارم سوئیس در گروهمان باشد که این اتفاق رخ نداد. الان هم فکر می‌کنم در یک گروه متوسط قرار گرفته‌ایم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط تیم ملی می‌تواند از گروه خودش صعود کند، گفت:‌ خواستن، توانستن است. با برگزاری اردوهای خوب و بازی‌‌های تدارکاتی مناسب می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به ناراحتی علی دایی و بهزاد غلامپور پس از بازی روز گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن به خاطر فحاشی برخی هواداران تصریح کرد: غلامپور انسان با شخصیت و مربی باتعهدی است و نباید چنین برخوردی با او می‌شد. ما با قدرت از او حمایت می‌کنیم. 

رویانیان ادامه داد: مهم این است که یک قهرمان پرسپولیسی یعنی علی دایی سرمربی تیم است و اگر دیگر مربیان از تیم‌های دیگری باشند مهم نیست و مشکلی وجود ندارد. به نظر من سردادن اینگونه شعارها یک خط‌دهی آشکار است. مشکلی در این باره وجود ندارد و بالاخره ما پلیس هستیم و متوجه می‌شویم این شعارها از کجا آب می‌خورد.

وی با بیان اینکه علی دایی افتخار پرسپولیس و فوتبال ملی است، گفت: نمی‌دانم چرا در مورد غلامپور این صحبت‌ها مطرح شد. عملکرد او در این فصل عالی بوده و کافی است به آمار گل‌های خورده پرسپولیس نگاه کنید تا متوجه شوید عملکرد بهزاد غلامپور چگونه بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند تا پایان لیگ جزو صدرنشین‌ها باشد به تسنیم گفت: قطعا همین‌طور است. این پرسپولیس شایستگی همه چیز را دارد و حتما هفته به هفته وضعیت‌مان در لیگ بهتر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها