26 تا 28 امتیاز بگیریم قهرمان می شویم

جلالی: برای صعود باید 12 سال کار کنیم

واکنش شدید سرمربی تبریزی ها به احتمال کسر امتیاز از تراکتور

جلالی: می خواهند یک تیم تهرانی قهرمان شود

در حالی که ممکن است باشگاه تراکتورسازی باز هم با کسر امتیاز مواجه شود مجید جلالی سرمربی این تیم به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۲۲۳۷۹
جلالی: می خواهند یک تیم تهرانی قهرمان شود
این طوربه نظر می رسد مسوولان فدراسیون فوتبال می خواهند قهرمانی لیگ برتر را به یک تیم تهرانی بدهند که اگر اینگونه باشد باید به حال این فوتبال تاسف خورد.

سایت جام جم ورزشی- مجید جلالی در مصاحبه اخیرش بسیار عصبانی و آشفته به نظر می رسد که در مورد آقا معلم لیگ برتر بی سابقه است. او گفت و گویی مفصل با ایرنا در این خصوص انجام داده است که خلاصه این گفت و گو در ادامه آمده است:

*جبهه های زیادی علیه ما بازشده است. به بازیکنان گفته ام باید خیلی هوشیار باشند ولی ما می خواهیم نتیجه دیدارها در چارچوب زمین معلوم شود.

*متاسفانه این روزها از چپ وراست به ما فشارمی آورند یک سمت فدراسیون به خصوص کمیته انضباطی و سمت دیگرتیم های رقیب که نمی خواهند ما قهرمان شویم.

*تراکتورسازی روند رو به رشدی داشته و شایسته ترین تیم برای قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر است. مسوولان کمیته انضباطی و تیم های رقیب با تصمیماتی که علیه تیم تراکتورسازی می گیرند در نظر دارند روند رو به رشد آن را متوقف کنند واثرنامطلوب بر این تیم بگذارند.

*متاسفانه مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها به دلیل این که تعداد معدودی ازهواداران که دقیقا نیز معلوم نیست کارشان سازمان یافته و یا هدایت شده باشد ما را به راحتی متهم و محروم می کنند.

*تماشاگران تراکتورسازی در طول سه بازی فقط تیم خود را تشویق کردند ودرآخر نیز بدون کوچکترین مشکلی ورزشگاه را ترک کردند که این خود یک امتیاز است.مسوولان باید بدانند ورزشگاهی که درآن 60هزارهوادار حضورپیدا می کند به طورحتم قواعدش با ورزشگاهی که تنها 100 هواداربه آن می آید فرق دارد و ما نمی توانیم به خاطر یک عده خاطی و حرمت شکن که به درستی هم خواستگاه اعتراضات آنها بر کسی آشکار نیست بقیه را با یک چوب برانیم.

*این طوربه نظر می رسد مسوولان فدراسیون فوتبال می خواهند قهرمانی لیگ برتر را به یک تیم تهرانی بدهند که اگر اینگونه باشد باید به حال این فوتبال تاسف خورد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای جلالی چرا میترسی بگویی پرسپولیس و از كلمه گنگ تیم تهرانی استفاده میكنی!آن موقع كه سر استقلال را بریدند و اولین تیم تهرانی كسر امتیاز شده بود چرا دفاع نكردی؟!

نیازمندی ها