پلمب 300 مهدکودک در تهران

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان این‌ که هر جایی که گروهی کودک دور هم جمع شوند مهد کودک تلقی نمی‌شود، به ایسنا گفت: سال گذشته 300 مهدکودک در تهران به دلیل نداشتن مجوز و به عناوین مختلف همچون استعدادیابی، آموزش نقاشی، خانه‌های اسباب‌بازی و پرورش خلاقیت پلمب شد.
کد خبر: ۶۲۱۸۳۵

محمد نفریه افزود: در این مراکز استانداردهای لازم رعایت نشده بود و مجوزی نیز از طرف سازمان بهزیستی دریافت نکرده بودند، زیرا مهدهای کودک برای فعالیت باید از سوی سازمان بهزیستی و سازمان استاندارد مورد تائید قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به این ‌که 15 هزار مهدکودک در سراسر کشور وجود دارد که از‌این تعداد 7500 مهد در روستاها فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در این مراکز سازمان تبلیغات اسلامی 15 هزار مربی مهدکودک فعال در سازمان بهزیستی را آموزش داده تا برای انتقال این آموزش‌ها به کودکان اقدام کنند.

وی یادآور شد: در مجموع 50 هزار مربی مهدکودک در سراسر کشور وجود دارند که از این تعداد تقریبا یک سوم آنها که 15 هزار نفر می‌شوند آموزش‌های لازم را از طریق سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده‌اند.

نفریه به توزیع بسته‌های آموزشی با رویکرد مذهبی در مهدهای کودک اشاره کرد و ادامه داد: بسته اول سه کتاب است که به صورت رایگان در اختیار همه کودکان قرار می‌گیرد و بسته دوم نیز شامل ده کتاب می‌شود که مهدها ملزم به تهیه آن برای مربیان هستند تا مسائل دینی و توحیدی در این مراکز آموزش داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها