جواد نکونام پس از ناکامی در کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2013 گفت:‌ به نظرم این جایزه حق من بود ، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دست‌مان از تمام جایزه‌ها کوتاه ماند. به نظرم جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم ملی حق ایران بود.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۰
نکونام: جایزه بهترین بازیکن آسیا حق من بود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ،کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه برترین بازیکن سال آسیا حق او بوده و باید به او تعلق می‌گرفته است.

 جواد نکونام پس از ناکامی در کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2013 گفت:‌ به نظرم این جایزه حق من بود و باید به من می‌دادند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دست‌مان از تمام جایزه‌ها کوتاه ماند. به نظرم جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم ملی حق ایران بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باید قوی‌تر از این عمل کنیم تا به افتخارات برسیم. باید کارهایی را بکنیم که همه کشورها انجام می‌دهند، وگرنه همین طور بدون جایزه می‌آییم و می‌رویم. ببینید کشور چین نه به جام جهانی صعود کرده و نه صعودش به جام ملت‌های آسیا قطعی شده اما همه جایزه‌ها را گرفته است.

نکونام ادامه داد: امیدوارم در سال‌های بعد وضعیت طور دیگری باشد. متاسفم که ایران هیچ جایزه‌ای نگرفت. این خوب نیست که نمایندگان ما را به اینجا می‌آورند و هیچ جایزه‌ای نمی‌دهند. کشور ما لیاقتش بیشتر از این بود.

وی در ادامه گفت: در این زمینه فقط فدراسیون نیست که تاثیرگذار خواهد بود بلکه ما باید در AFC کرسی‌هایی داشته باشیم که در این زمینه به ما یاری دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها