مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی این هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۹۳۸۹
اعلام محدودیت های ترافیکی آخر هفته

 

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ششم آذر تا ساعت 24 روز جمعه هشتم آذر ماه جاری از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع اعلام شده است.براساس این گزارش، رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24 روز جمعه هشتم آذر  از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

بتردد تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع و رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه ششم آذر و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم آذر از محور هراز ممنوع خواهد بود.
تردد همه تریلرها باستثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24روز جمعه هشتم آذر از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
براساس این گزارش، همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون ها باستثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و برعکس ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های هموطنان درباره وضعیت راه های کشور از نظر جوی و ترافیکی یا امدادرسانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها