استاندار تهران:

زمین‌خواران دماوند باید محاکمه شوند

استاندار تهران گفت: زمین‌خواران و عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز دماوند محاکمه و باید به مردم معرفی شوند.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۸
زمین‌خواران دماوند باید محاکمه شوند

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید حسین هاشمی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند یکی از حساس‌ترین شهرستانهای استان به لحاظ کشاورزی و جاذبه‌های تفریحی و همین موضوع باعث شده  است تا همواره مورد طمع زمین‌خواران باشد.

وی تأکید کرد: از فرماندار و مسئولین منطقه می‌خواهم تا یکبار برای همیشه این مشکل را رفع کنند.

هاشمی افزود: ما شرعاً و قانوناً موظفیم تا از تاراج منابع طبیعی جلوگیری کنیم و در حوزه زمین‌خواری با هرکس و در هرجایگاهی به شدت برخورد خواهیم کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: شهرستان دماوند گزارش‌های نگران کننده ای در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین‌خواری دارد و در مبارزه با زمین‌خواری در شهرستان هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی از مسئولین منطقه و استان پذیرفتنی نیست.

کاهش 4 درصدی تورم

استاندار تهران گفت: تورم از ابتدای تصدی دولت یازدهم تاکنون 4درصد کاهش و نرخ ارز و سکه شیب نزولی داشته است.

سید حسین هاشمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد  افزود: مردم در انتخابات 24 خرداد، رویکرد تغییر را انتخاب کردند و دولت نیز با پشتوانه رأی مردم در مذاکرات هسته‌ای شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور از موضع عزت و اقتدار در عرصه بین المللی قرار دارد و این عزت را مرهون عاشورا و قیام سیدالشهداء(ع)هستیم.

هاشمی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به تنهایی با 6 قدرت دنیا بر سر یک میز نشسته و ذره‌ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند و این جز اقتدار و عزت برای کشور، ارمغان دیگری ندارد.

رئیس شورای اداری استان تهران تأکید کرد: با جلساتی که با رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور داشتم مشکلات استان را مطرح کردم و واقعاً بودجه‌ای که به تهران تخصیص می‌یابد به هیچ‌وجه متناسب با جایگاه و درآمدهای استان نیست و درصددیم براساس شاخص ها، بودجه تهران را تخصیص دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها