ماموران انتظامی استان البرز یک باند زمین‌خواری را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۶۳۱۸۸

به گزارش جام‌جم، سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش نماینده حقوقی ستاد اجرائیات امام(ره) با حضور در مرجع قضایی کرج، از یک مرد به اتهام جعل سند یک قطعه زمین 13 هزار متری در گرمدره استان البرز که متعلق به این ستاد بوده، شکایت کرد.

با طرح این شکایت، ماموران پلیس‌‌ آگاهی استان البرز برای دستگیری مرد جاعل و همدستان احتمالی‌اش وارد عمل شدند تا این‌که مردی را در این رابطه دستگیر کردند.

گودرزی اضافه کرد: با انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی و بازجویی از او، معلوم شد وی در زمینه جعل و کلاهبرداری فعالیت داشته و با پرداخت پول به یک کارمند بازنشسته اداره ثبت اسناد، وی را فریب داده و از او اطلاعات قطعه زمینی را که در اختیار ستاد اجرائیات امام خمینی (ره) بوده به دست آورده و با کمک همدستش و جعل سند آن در یک دفترخانه و پرداخت 22 میلیون تومان به صاحب آنجا، درصدد بودند این قطعه زمین را که سه میلیارد تومان ارزش داشته بفروشند که پیش از هر اقدامی ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در پی اظهارات متهم، پنج مرد دیگر که با وی در جعل این قطعه زمین سه میلیارد تومانی همدست بودند، دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها