رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

کاهش 15 درصدی هزینه عمره

آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های عمره از اواسط هفته

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام درکاروانهای عمره مفرده از روز چهارشنبه 6آذرخبر داد و گفت: طول مدت تمامی اعزامهای عمره 10 روزه خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۳۳۴
آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های عمره از اواسط هفته

ناصر خدر نژاد در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام در کاروان‌های عمره مفرده در اغلب استانهای کشور از روزهای پایانی هفته جاری آغاز می شود و در استان تهران، قم و البرز نیز ثبت نام روز 8 آذرماه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در عمره امسال تمامی اعزامها 10 روزه است، گفت: کاهش مدت اعزام به عمره مفرده به منظور افزایش تعداد عمره گذاران انجام شده است و البته در ماه مبارک رمضان طول مدت اعزامها چند روزی بیشتری می شود.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در این دوره از آن دسته از دارندگان فیش‌های عمره که قبل از سال ۸۷ ثبت نام کرده اند و در اولویت ۱ تا ۳۰۰ هستند فراخوان می شود و همچنین ثبت نام قبل از سال ۹۰ نیز که تعداد آنان یک میلیون نفر است و هنوز به عمره اعزام نشده اند که این افراد نیز در اولویت اعزام ها قرار دارند .

خدرنژاد در مورد کاهش قیمت اعزام به عمره نیز گفت: نرخ عمره و میزان کاهش قیمت آن براساس دوری و نزدیکی استانها و ایستگاههای پروازی ، گروههای قیمتی و ... انجام می گیرد بنابراین نمی توان میزان کاهش را برای تمامی زائران یکسان در نظر گرفت.

به گفته وی، کاهش قیمت عمره مفرده سال 92-93 تا عصر امروز دوم آذرماه مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران از نیمه صفر به بعد آغاز می شود ، افزود: 750 هزار زائر در قالب بیش از ۵۶۰۰ کاروان اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها