12 آذر، آخرین مهلت کنکوری‌ها برای دریافت کد سوابق تحصیلی

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این که دوازدهم آذر آخرین مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 93 است، گفت: داوطلبان مشمول، دریافت کد سوابق تحصیلی را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۶۱۷۱۵۷
12 آذر، آخرین مهلت کنکوری‌ها برای دریافت کد سوابق تحصیلی

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که ارائه سوابق تحصیلی برای کنکور 93 همانند سال گذشته است، افزود: همه داوطلبان کنکور که دیپلم خود را از سال 84 تا 92 دریافت کرده‌اند، باید کد سوابق تحصیلی را برای ثبت‌نام در کنکور 93 ارائه دهند.

وی ادامه داد: با توجه به این که ثبت‌نام کنکور از شانزدهم آذر آغاز می‌شود، داوطلبان، دریافت یا اصلاح نواقص سوابق تحصیلی را باید تا دوازدهم آذر انجام دهند که این داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایتdipcode.medu.ir  برای دریافت کد سوابق تحصیلی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: داوطلبان با مراجعه به این سایت می‌توانند سوابق سجلی و تحصیلی خود را دریافت کرده و چنانچه مغایرتی نداشته باشد، آن را تائید کرده و پس از تائید، کد 14 رقمی سابقه تحصیلی را دریافت کنند که این کد برای ثبت‌نام در کنکور 93 الزامی است و بدون آن امکان ثبت‌نام برای کنکور 93 وجود ندارد.

عمادی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات تحصیلی و سجلی خود داشته باشند، می‌توانند گزینه «عدم تطبیق» را انتخاب کنند که از طریق پایگاه، ناقص بودن پرونده تحصیلی به پایگاه اطلاعاتی تحصیلی دانش‌آموزان داوطلب ارائه می‌شود و پس از اصلاح، دوباره در سامانه بارگذاری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
maryam
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
۰
۰
كد مkطقه رو از كجا بیاریم؟
فاطی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
۰
۰
سلام .من هر كاری میكنم اطلاعاتم تایید نمیشه .چی كار كنم ؟؟مطمءنیدتا 12 اذر مهلت داره؟؟

نیازمندی ها