با پیروزی پر گل بر لبنان در بیروت

ایران مسافر استرالیا شد

نقل و انتقالات لیگ برتر

مکانی با فولاد ثبت کرد

امروز در میان باشگاه های لیگ برتری اتفاقات زیادی افتاد. از ثبت قرارداد سوشا مکانی با فولاد تا پیوستن ایمان باصفا به استقلال تهران.
کد خبر: ۶۱۷۱۳۰
مکانی با فولاد ثبت کرد

سایت جام جم ورزشی- دیگر اخبار مهم نقل و انتقالات لیگ برتر را مرور می کنیم:

*سعید سالارزاده، مدافع  میانی سابق ملوانی‌ها امروز با باشگاه فولادخوستان به توافق رسید و قرارداد بست.این بازیکن قرار است برای یک نیم‌فصل در جمع سرخ‌پوشان خوزستانی باشد.پیش از این نیز سوشا مکانی، غلامرضا رضایی و پادوانی با باشگاه فولادخوزستان قراردادشان را  به ثبت رسانده بودند.

* ایمان باصفا امروز  با امضای قراردادی دو ساله آبی‌پوش شد تا از نیم‌فصل دوم بتواند تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ همراهی کند. وی در پست هافبک بازیساز فوتبال بازی می‌کند.


*بوبکر کبه پس از موفقیت در تست پزشکی،ظهر امروز با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با آبی پوشان به امضا رسانید.

* میلاد زنیدپور هافبک چپ پای ذوب‌آهن بود که فقط ۵۱۹ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و تأثیری هم در جریان بازی‌های ذوب آهن نداشت عذرش از این تیم خواسته شد تا شانسش را در تیمی دیگر جست و جو کند. 
 

*تراکتور قصد دارد برای تقویت خود مصطفی سیفی هافبک سال‌های گذشته مس و نفت را به خدمت بگیرد. او بازیکن مورد علاقه جلالی است . 


*آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال که با پیشنهاد مالی خوب از یک باشگاه قطری رو به رو شده بود در نهایت قید سفر به این کشور را زد و در استقلال ماندنی شد.

* غلامرضا رضایی که از چندی پیش درخواست خود برای جدایی از پرسپولیس و ادامه فوتبال در دیگر تیم‌های لیگ برتر را مطرح کرده بود، امروز پس از توافق نهایی با مسوولان باشگاه، فسخ قرارداد خود را دریافت کرد.
 

* محسن ایران نژاد مدافع تیم سپاهان به احتمال زیاد به تیم ذوب آهن ملحق می شود.


* سوشا مکانی  با نفت تهران به طور کامل فسخ کرد و به فولاد پیوست.

*با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب رضا نوروزی هستند برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان در نیم‌فصل دوم طرفین به توافقات اولیه رسیدند و فقط قرار است پرسپولیسی‌ها خواسته نفت را در قبال دادن بازیکن انجام دهند.

* باشگاه سپاهان همچنان به دنبال جذب هادی نوروزی و سیدصالحی از پرسپولیس است.


* بازی های خوب ایمان مبعلی در نیم فصل توجه بسیاری از تیم ها را به خود جلب کرده و حالا راه آهن جدیدترین مشتری این بازیکن خوزستانی است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها