ارتش سوریه بخش های بیشتری از مناطق اطراف فرودگاه بین المللی حلب را به تصرف خود در آورد. روستای دویرین در شرق فرودگاه بین المللی حلب و روستای الزرزور در شرق آن از جمله مناطقی است که به تصرف نیروهای ارتش سوریه در آمده است.
کد خبر: ۶۱۶۶۱۸
موفقیت های ارتش سوریه در نبرد میدانی

به گزارش شبکه خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،ارتش سوریه همچنین محله نقارین و برخی دیگر از مناطق استراتژیک از جمله تپه نبی یوسف را که مشرف به مناطق تحت سیطره افراد مسلح مخالف نظام سوریه در شمال حلب است به تصرف خود در آورد.

ارتش سوریه بخش های بیشتری از حومه حلب را به تصرف در آورد

در همین حال برخی‌ها گزارش‌ها از ادامه عملیات گسترده ارتش سوریه برای آزادسازی قلمون حکایت دارد . در همین خصوص شبکه تلویزیونی العام گزارش داد ،‌نیروهای دولتی سوریه  مواضع تحت کنترل شورشیان در نزدیکی کوه‌ های قلمون هدف حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفته است.

نیروهای دولتی سوریه همچنین در طول چند روز گذشته موفق شدند اکثر مناطق تحت کنترل شورشیان در حومه جنوبی پایتخت را به کنترل خود در آورند و این مناطق را از وجود گروه‌های تروریستی پاکسازی کردند.

 در خبری دیگر ده‌ها تن از اعضای گروهک‌های تروریستی در پی صدور فرمان عفو ماه گذشته بشار اسد خود را به نیروهای ارتش سوریه معرفی کردند.

خبرگزاری سوریه گزارش داد با هماهنگی ارتش و نیروهای امنیتی و کمیته شورای عشایر و قبایل عربی 34 نفر از اهالی بیت سحم که به گروه‌های تروریستی پیوسته بودند خود را به ارتش معرفی کردند که بعد از بررسی شرایط آنها به روال عادی زندگی خود بازگردند.

از زمان آغاز به کار کمیته مربوط به فرمان عفو تا کنون 300نفر خود را به نیروهای ارتش سوریه معرفی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها