رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد:

دستگیری سارقان 4 میلیارد تومانی در کرج

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو ، ساعاتی پس از سرقت طی یک تعقیب و گریز با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت در خیابان های اصلی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۵۸۱
سرعت 180 کیلومتری سارقان برای فرار از دست پلیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا اسدی گفت: در راستای مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان، شناسایی مناطق جرم خیز در دستور کار کلانتری های استان قم قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته ماموران کلانتری 19 قم هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو مشکوک شدند.

سرهنگ اسدی ادامه داد: برای بررسی موضوع مشخصات خودرو مذکور را از مرکز پیام استعلام و مشخص شد، خودور ساعتی پیش به سرقت رفته است.ماموران پس از نزدیک شدن به خودرو به راننده دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه پلیس برای فرار از قانون بر سرعت خودرو افزود و با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت متواری شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز گشت کلانتری 19 قم آغاز شد، اظهار کرد: سرعت سرسام آور خودرو باعث شده بود تا رانندگان از مسیر اصلی خود به حاشیه های خیابان خودرو خود را هدایت کنند.

وی افزود: نهایتاً خودرو مذکور در کمربندی به سمت میدان «هفتاد و دو تن» به علت سرعت زیاد منحرف و واژگون شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو در این حادثه آسیبی ندیدند، افزود: متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حاج مصطفی
Netherlands
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
۰
۰
امیدواریم قوه قضاییه برخورد با این سارقان را خیلی محكم و سفت و سخت بگیرد و دوباره عفو ندهند
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
۰
۰
حالا اگر دو تا آدم حسابی بودن مرده بودن

نیازمندی ها