سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در صورت عملکرد بهتر خط هافبک، تیمش می‌توانسته در دیدار برابر تراکتورسازی پیروز شود.
کد خبر: ۶۱۳۸۴۷
قلعه‌نویی: برای تراکتورسازی تله گذاشته بودیم!

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی که با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید، گفت: اگر خط هافبک‌مان در این بازی قوی‌تر عمل می‌کرد، می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه ما این بود که تله‌گذاری کنیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اگر خط هافبک ما باهوش بود، شاید می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم.

 به گزارش ایسنا ،سرمربی استقلال افزود: بازی خوب و جانانه‌ای بود. تراکتورسازی رو به پرتاب‌های بلند و مستقیم آورده بود و توانست از این تاکتیک‌ استفاده کرده و به گل برسد. رحمتی کاپیتان تیم بود و باید به عنوان کاپیتان تمام نکات تاکتیکی داخل زمین را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی درباره حاشیه بازی و صحبت‌های مکرر داور چهارم با او پرسید که سرمربی استقلال پاسخ داد: داور چهارم به من تذکر می‌داد که از محوطه فنی خارج نشوم. اما محوطه فنی با کنار زمین فاصله زیادی داشت و صدای من به بازیکنانم نمی‌رسید.

قلعه‌نویی افزود: یکی از هدف‌های ما در این بازی خوب فوتبال بازی کردن بود که به این هدف‌مان رسیدیم. هر دو تیم در این بازی می‌توانستند برنده باشند. بعد از اینکه ما گل زدیم، یکی از مهاجمان را مامور کردیم که به میلاد فخرالدینی اجازه نفوذ ندهد. امروز قاضی را در اختیار نداشتیم و اگر او بود می‌توانست در دقایقی به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره بارش باران در هنگام بازی و کیفیت زمین گفت: بارش باران فضای بازی را زیبا کرده بود و زمین هم واقعا کیفیت خوبی داشت. این کیفیت روی بازی هم تاثیرگذار بود. اگر کیفیت زمین همیشه به همین شکل باشد، خیلی خوب است.

قلعه‌نویی در ادامه درباره تراکتورسازی و بازیکنان جوان این تیم گفت: مجید جلالی بازیکنان جوانی را در تراکتورسازی به فوتبال معرفی کرده است که امید زیادی می‌توان به آنها داشت. مثلا فرشاد احمدزاده که در میانه بازی به میدان آمد، بازیکن بسیار خوبی است.

قلعه‌نویی در ادامه و درباره تاثیر فشردگی بازی‌های عقب افتاده استقلال بر نتایج مساوی این تیم در چند هفته اخیر گفت: وقتی بازیکنان ما درگیر تیم ملی شدند، دیگر آنها را در اختیار نداشتیم و پس از اضافه شدن آنها نتوانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و این کار باعث خسته شدن تیم‌مان شد. فشردگی بازی‌ها باعث شد که از استقلال مدنظرمان فاصله بگیریم. به یاری خدا در نیم فصل دوم موجودی تیم بیشتر می‌شود و امیدوارم بازیکنانم در نیم فصل دوم ریکاوری خوبی انجام دهند. اعتقاد دارم استقلال در نیم فصل دوم شاداب‌تر خواهد شد و به تیم مدنظر خواهیم رسید.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا در نشست خبری بازی قبل خودش را مافیا معرفی کرده است، گفت: اولا من هرگز چنین حرفی نزده‌ام دوما خواهش می‌کنم فقط سوال‌های فنی درباره بازی بپرسید.

سرمربی استقلال در برابر این سوال که چرا نکونام با خشونت زیادی کار را دنبال می‌کرد، سکوت کرد و جوابی نداد.

وی در ادامه درباره احتمال اضافه شدن کبه به استقلال گفت: اگر این بازیکن در تست پزشکی موفق باشد، به تیم اضافه می شود.

سرمربی استقلال در پایان درباره تیم‌های مدعی این فصل گفت: هر پنج شش تیمی که در بالای جدول هستند، شایستگی‌های خود را برای قهرمانی نشان‌ داده‌اند و شانس دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها