رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا- باکو

محمد رضا آذرشکیب صاحب مدال برنز شد

حیدری: اگر انتخابات سالم باشد، کاندیدا می‌شوم

یک کشتی گیر دیگر در اندیشه ریاست است

دارنده شش مدال المپیک و جهان می‌گوید که اگر احساس کند انتخابات فدراسیون کشتی سالم است، قطعا کاندیدا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۶۹۸
یک کشتی گیر دیگر در اندیشه ریاست است

علیرضا حیدری  اظهار کرد: با لغو شدن انتخابات فدراسیون کشتی طبیعی است که باید ثبت‌نام جدید صورت گیرد و بهتر است این انتخابات بعد از رای اعتماد وزیر ورزش و جوانان انجام شود. من احساس می‌کنم که در این شرایط به من احتیاج است و اگر احساس کنم فضای سالمی در انتخابات وجود دارد قطعا در آن شرکت خواهم کرد.

 

وی درباره شرایط سالم برگزاری انتخابات، گفت: ظاهر انتخابات نشان می‌دهد که سالم است یا نه. در انتخابات نباید حمایت خاصی از شخص خاصی یا مساله‌ای وجود داشته باشد. این که کسی از قبل انتخاب شده باشد کاندیداها را بی‌انگیزه می‌کند.

 

حیدری ادامه داد: اینجا عرصه خدمت است، مخصوصا برای کسانی با شرایط من که نگاه مادی نداریم و به دنبال موفقیت کشتی هستیم. البته فرقی نمی‌کند که من،‌ رسول و امیر خادم یا علیرضا دبیر حضور داشته باشیم. فقط باید کسی رییس شود که کشتی را بشناسد و از خانواده کشتی باشد.

 

وی درباره بدهی‌های فدراسیون کشتی، بیان کرد: باید بررسی شود که منشا بدهی‌ها چیست. اگر طبق برنامه و به جا بوده که باید پرداخت شود، ولی اگر هزینه‌های اضافه بر سازمان بوده باید خطیب جوابگو باشد. قرار نیست در فدراسیون کار اقتصادی صورت گیرد.

 

دارنده مدال برنز المپیک آتن همچنین درباره انتخاب رسول خادم به عنوان سرپرست موقت فدراسیون، یادآور شد: من برای رسول خادم احترام زیادی قائلم. او به گردن کشتی حق دارد و حضورش هم از سر تکلیف بوده. البته بهتر بود تا زمان برگزاری انتخابات خود خطیب که کاندیدا نبود باقی می‌ماند تا در انتخابات شائبه‌ای به وجود نیاید. وقتی کسی سرپرست می‌شود، می‌تواند روابط خوبی با هیات‌ها برقرار کند که این ممکن است انتخابات را تحت تاثیر قرار داده و انتخاب سرپرست موقت به عنوان رییس را هموار کند.

 

وی درباره این صحبت رسول خادم که گفته تمایلی برای ریاست فدراسیون ندارد، گفت: من نمی‌دانم چه صحبتی صورت گرفته و برای رسول خادم احترام قائلم ، ولی وقتی سرپرستی را می پذیری در واقع ریاست را هم پذیرفته‌ای.

 

قهرمان سابق جهان در ادامه اظهار کرد: وقتی مدیری احساس کند حضورش موقت است نمی‌تواند درست کار انجام دهد. باید برنامه‌ریزی و چارچوب مشخص داشته باشد. یکی از چالش‌های اصلی فدراسیون بحث بدهی‌هاست که باید پرداخت شود و برای بودجه و درآمد فدراسیون برنامه‌ریزی صورت گیرد.

 

حیدری در پایان گفت: چالش اصلی رییس بعدی فدراسیون کشتی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه است. وقتی بی برنامگی باشد کار سخت می‌شود. امیدوارم هر کس که رییس شود پر قدرت ، شجاع و با برنامه باشد. ضمن این که باید حمایت شود، چون یک نیروی قوی اگر تنها باشد موفق نخواهد بود.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها