آزیتا مقدم از تهران: لطفا دو گوشی note3 وSONY z1 را با هم مقایسه کنید. معمولا سطح گوشی‌هایی که مقایسه می‌کنید خیلی پایین است.
کد خبر: ۶۰۸۰۸۷

ما همه تلاشمان را به‌کار می‌گیریم تا گجت‌هایی در همه سطوح را مقایسه کنیم تا همه مخاطبان ما با هر سطح توانایی مالی بتوانند برای انتخاب و خرید آگاهانه تصمیم مناسبی اتخاذ کنند، اما پیشنهاد شما را نیز بزودی با مقایسه 3 گوشی بازار یعنی SONY Z1 و LG G2 و SAMSUNG S4 اجابت خواهیم کرد.

علیرضا اعتمادزاده از شوشتر: با سلام وخسته نباشید به همه کسانی که برای تهیه نشریه کلیک زحمت می‌کشند. هفت، هشت سالی هست که کلیک می‌خوانم و یکی دو سالی بود که به نظرمن کلیک جذابیتش را از دست داده بود، اما خوشبختانه دوباره به روزهای اوجش برگشته است.

خوشحالیم که شما از تغییرات ایجاد شده در کلیک راضی هستید. البته در هر دوره‌ای، کلیک مخاطبان خوشحال و راضی خاص خودش را داشته است. همچنان‌که این روزها ما پیام‌هایی دریافت می‌کنیم که از این تغییر رویه در کلیک چندان راضی نیستند.

مهدی حیدری هوشیار از تهران: آیا در مورد صحت، سلامت و مورد اطمینان بودن فروشگاه‌های اینترنتی که در کلیک از آنها نام می‌برید تحقیق هم شده یا صرفا معرفی می‌کنید؟ برای مثال در کلیک هفتم مهر در صفحه سوم از فروشگاه اینترنتی البسکو نام بردید که آیفون S5 را پیش‌فروش کرده است.

ما در کلیک صرفا از فروشگاه‌های اینترنتی نام می‌بریم که نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده باشند. ناگفته پیداست که مسئولیت صحت و سلامت این فروشگاه‌ها به عهده دفتر توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت است که متولی صدور نماد اعتماد الکترونیک است.

حسن فرشچی از قرچک ورامین: خیلی ممنون بابت نقد و بررسی بازی‌ها در کلیک شماره 442. نقد و بررسی سه‌تا بازی خیلی خوب بود، هفته‌های گذشته معرفی بازی‌های اندرویدی زیاد جالب نبود. اگر زحمت بکشید و در آخر نقد و بررسی، گرافیک و نکات مثبت و منفی بازی را هم بنویسید خیلی عالی می‌شود و نکته دیگر این‌که اگر در قسمت بازی هفته کمی زودتر آمار بازی‌های جدید را بدهید، بهتر است. اکثر بازی‌هایی که معرفی می‌کنید، یک هفته قبل در بازار پخش شده است.

از تشویق‌ و پیشنهادهای شما ممنونیم. البته برخلاف نظر شما خیلی از خوانندگان که گجت‌های اندرویدی یا آیفون دارند، مشتاق معرفی بازی‌های قابل نصب روی موبایل و تبلت هستند. درباره پیشنهاد آخرتان برای درج نکات مثبت و منفی بازی به شکل خلاصه حتما توجه خواهیم کرد. پیشنهاد خیلی خوبی است.

آرمین دوستیار از بهبهان: با سلام. می‌خواهم موبایل بخرم، چه سیستمی بخرم که خوب باشد؟

ما از این نوع پرسش‌ها بسیار دریافت می‌کنیم و تا امروز هم صدها بار به آن پاسخ داده‌ایم. یک‌بار دیگر خدمت این دوست عزیز و خیلی‌های دیگر که پرسشی مشابه دارند، عرض می‌کنیم که یک گجت خوب، ابزاری است که کار شما را به بهترین شکل ممکن راه بیندازد. پس اول فهرستی از نیازمندی‌های خود بنویسید و بعد با مراجعه به بازار، نزدیک‌ترین تلفن به مشخصه‌های مورد نظر خود را که قیمت بهتری دارد، تهیه کنید. توجه کنید که یکی از مشخصات مهم یک وسیله الکترونیکی، گارانتی و معتبر بودن نام آن است. توصیه اکید ما این است که از خرید تلفن‌های بی‌نام و نشان چینی بشدت پرهیز کنید.

129...091897: از سنندج پیام می‌فرستم. اول این‌که صفحه تلاش، بهترین صفحه برای دانشجوها و جوان‌های مخاطب کلیک است ودوم این‌که علاوه بر ایده‌هایی که تازه شروع شده و تا موفقیت راه زیادی در پیش دارند، از ایده‌های کوچکی که به موفقیت بزرگی رسیده‌اند نیز گزارش تهیه کنید، مثل آقای زاکربرگ و دوستش، موسسان فیسبوک، موسس توییتر، موسس پیپل و... . به این منظور یا صفحه را به نصف تقسیم کنید یا صفحه جداگانه‌ای به اسم ایده پشتکار=موفقیت را در کلیک قرار دهید.

اول این‌که چه حیف که نام خودتان را درج نکردید، دوم این‌که خوشحالیم از صفحه تلاش خوشتان آمده است و سوم این‌که ما به‌عمد سراغ آدم‌ها، شرکت‌ها و ایده‌های بزرگ نمی‌رویم. هدف اصلی کلیک در صفحه تلاش این است که به مخاطبانش نشان دهد چگونه یک آدم معمولی در یک شهر و کشور معمولی که تحصیلات معمولی در یک دانشگاه معمولی داشته با یک ایده ساده توانسته کسب و کاری برای خودش راه بیندازد. یک پسر یا دختر عین خود شما!

محمد جواد آسیا، 22 ساله از قم: «از این صفحه خوشتان آمد؟»معلوم است کلیک همه مطالبش خوب است، ولی استفاده از یک عبارت در یک جای خاص آن هم به طور مستمر چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اگر ممکن است از عبارتی مثل: «از این صفحه راضی هستید؟» یا شبیه این استفاده کنید.

درست می‌فرمایید، از همین شماره  اجرا می شود.

کیا عشوری از رودسر: مراحل ساخت و بارگذاری مطالب در یک سایت را آموزش دهید. من می‌خواهم یک سایت دانلود نرم‌افزار بسازم، اما برای گذاشتن نرم‌افزار و مراحل راه‌اندازی درگاه فروش از شما کمک می‌خواهم.

لطفا کلیک این هفته را به دقت بخوانید زیرا در چند مطلب مختلف پاسخ شما داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها