بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در انگلیس، منچسترسیتی را شکست داد. شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.
کد خبر: ۶۰۳۱۰۸
پیروزی بزرگ بایرن مونیخ و توقف منچستریونایتد با مویس

گروه A

نتایج بد دیوید مویس با منچستریونایتد ادامه دارد. شیاطین سرخ در دومین دیدار خود در اوکراین برابر شاختار‌دونتسک با تساوی یک بر یک متوقف شدند. منچستر‌یونایتد درحالی در اوکراین به دیدار شاختاراوکراین رفت که وین رونی را در آخرین دقایق به دلیل بیماری از دست داد. منچستر‌دقیقه 18 به گل رسید. حرکت خوب فلاینی باعث شد تا ولبک با هوشیاری خود گل اول را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

در ادامه منچستر‌ی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و می توانستند به گلهای بیشتری در نیمه نخست دست یابند که فرصت‌هایشان با بی دقتی از دست رفت. تیم اوکراینی در نیمه دوم توانست به گل تساوی دست یابد. تایسون از یک قدمی دروازه توانست در دقیقه 76 گلزنی کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بایر لورکوزن در دیگر دیدار این گروه در آلمان به دیدار رئال سوسیداد رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید. سیمون رولفس در آخرین دقیقه نیمه نخست موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و کارلوس ولا در دقیقه 52 موفق شد گل خورده را پاسخ دهد اما ینس هگلر در ثانیه‌های پایانی گل دوم لورکوزن را به ثمر رساند.

جدول گروه

1- منچستر‌یونایتد 2 بازی، 4 امتیاز

2- بایر لورکوزن 2 بازی، 3 امتیاز

3- شاختار‌دونتسک 2 بازی، 4 امتیاز

4- رئال سوسیداد 2 بازی، صفر امتیاز

 

 

گروه B

رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر تیم یازدهم از دوازده تیم لیگ دانمارک قرار گرفت و در پایان موفق شد با 4 گل به برتری دست یابد. 21 دقیقه طول کشید تا کریستیانو رونالدو رئال مادرید را جلو بیندازد و بیست و پنجمین گل خود در 21 دیدار قبلی اش در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. رئال‌مادرید در نیمه دوم نیز مانند نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار گرفت. کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی موفق شد در دقیقه 65 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد. 6 دقیقه بعد آنخل دی‌ماریا موفق شد اختلاف را به 3 برساند این بازیکن در ادامه گل چهارم رئال را نیز به ثمر رساند.

یوونتوس در دیگر دیدار این گروه در تورین به دیدار گالاتاسرای ترکیه رفت و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. تیم ترکیه‌ای که روبرتو مانچینی را برای اولین بار روی نیمکت خود می‌دید، ابتدا در این دیدار پیش افتاد. دیدیه دروگبا مهاجم تمام نشدنی ساحل عاجی موفق شد در دقیقه 36 گل اول بازی را به ثمر برساند. این اولین گل دروگبا در این فصل لیگ قهرمانان بود. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم میزبان به آب و آتش زد و در نهایت موفق شد به گل تساوی دست یابد. آرتورو ویدال در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی باعث شد تا کار یک بر یک شود. به این ترتیب یوونتوس نیز مانند میلان با یک تساوی به بازی برگشت؛ دو تیمی که یکشنبه در دیداری حساس باید در لیگ ایتالیا به مصاف هم بروند. فابیو کوالیارلا در دقیقه 87 نیز آب سردی بر پیکره تیم ترکیه‌ای ریخت و موفق شد گل دوم و پیروزی بخش یوونتوس را در این دیدار به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و اموت بلوت موفق شد گل تساوی ترک‌ها را به ثمر برساند.

جدول گروه

1- رئال‌مادرید 2 بازی، 6 امتیاز

2- یوونتوس 2 بازی، 2 امتیاز

3- کپنهاگن 2 بازی ، یک امتیاز

4- گالاتاسرای 2 بازی، یک امتیاز

 

گروه C

پاریسن‌ژرمن در اولین دیدار این گروه در پاریس به دیدار بنفیکا رفت. تیم فرانسوی این بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد تا 30 دقیقه نخست ، 3 بار دروازه مهمان خود را باز کند. زلاتان ابراهیموویچ 2 بار در دقایق 5 و 31 و مارکوئینهوس در دقیقه 25 گلهای پاری‌سن ژرمن را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه اندرلخت برابر المپیاکوس یونان قرار گرفت و در پایان با 3 گل مغلوب شد. تیم بلژیکی در دقیقه 25 صاحب ضربه پنالتی شد که این فرصت را از دست دادند. برای المپیاکوس در این دیدار کنستانتینوس میتروگلو هت تریک کرد.

جدول گروه

1- پاری‌سن ژرمن 2 بازی، 6 امتیاز

2- المپیاکوس 2 بازی، 3 امتیاز

3- بنفیکا 2 بازی، 3 امتیاز

4- اندرلخت 2 بازی، صفر امتیاز

 

 

گروه D

بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در حساس ترین بازی در خانه منچستر‌سیتی به دیدار این تیم رفت. شاگردان پپ گوآردیولا خیلی زود به گل رسیدند. فرانک ریبری در دقیقه 7 با شوت سنگین خود گل اول بازی را به ثمر رساند. نیمه نخست این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید. اما در نیمه دوم توفان بایرن‌مونیخ آغاز شد. توماس مولر در دقیقه 56 موفق شد به زیبایی دروازه منچستر‌سیتی را باز کند. 4 دقیقه بعد آرین روین مهاجم هلندی موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا هواداران میزبان شروع به ترک ورزشگاه کنند. منچستری‌ها در دقیقه80 یکی از گل های خورده را جبران کردند. آلوارو نگردو اسپانیایی موفق شد گل منچستر‌سیتی را به ثمر برساند. در دقایق پایانی بازی نیز جرمی بواتنگ مدافع بایرن‌مونیخ به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

زسکا مسکو نیز در روسیه موفق شد با نتیجه 3 بر 2 ویکتوریا پلژن را شکست دهد. در این دیدار که چند ساعت زودتر از بقیه بازی‌ها به دلیل سرما هوا برگزار شد تیم روسیه‌ای بازی بهتری از خود نشان داد . برای زسکا زوران توسیچ (19)، کیسوکه هوندا (29) و رادیم رزنیک گل به خودی (78) به ثمر رساند. برای تیم چکی نیز در این دیدار راتورال و باکس گلزنی کردند.

جدول گروه

1-بایرن‌مونیخ 2 بازی، 6 امتیاز

2-منچستر‌سیتی 2 بازی، 3 امتیاز

3- زسکا مسکو 2 بازی، 3 امتیاز

4- ویکتوریا پلژن 2 بازی، صفر امتیاز/ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها